اقلام بهداشتی ایستگاه های غربالگری باید به خوبی در خراسان شمالی تامین شود

به گزارش وبلاگ گربه، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندارخراسان شمالی گفت: اقلام بهداشتی و مورد نیاز تمام ایستگاه های غربالگری باید در قالب یک برنامه منظم تامین شود.

اقلام بهداشتی ایستگاه های غربالگری باید به خوبی در خراسان شمالی تامین شود

محمدعلی شجاعی 27 اسفندماه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که در محل استانداری برگزار گشت، با اشاره به اینکه روسای کمیته ها جلسات داخلی را برگزار کرده و گزارشات به صورت روزانه ارسال شود، اضافه کرد: شرح وظایف کمیسیون ها به خصوص کمیسیون امور مردمی و بحث بهره مندی از نیروهای داوطلب مردمی معین و ساماندهی شود و در سطح تمام شهرستان ها نیز گستردگی آن قابل مشاهده باشد.

وی ادامه داد: روسای کمیته ها و کمیسیون های ستاد فوق از یافته های پزشکی کشور نیز استفاده کنند؛ زیرا پایه سیستم اطلاع رسانی باید بر مبنای نظرات پزشکان متخصص باشد بنابراین با هوشیاری تمام در کمیسیون ها گام بردارید تا بیشتر نتیجه حاصل شود.

کننده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه کار اصلی ما با مسئولیت ها، جایگاه، استان و شرح وظایف است، اضافه کرد: در کمیته اطلاع رسانی این ستاد باید تمام دستگاه های اجرایی متولی با مجموعه صداوسیما همکاری کنند.

شجاعی تاکید کرد: باید تاسف خورد برای کسانی که برای اشخاص، کار استان را معطل نگه می دارند زیرا اطلاع رسانی یعنی هوشیاری و افزایش سطح مطالبات مردم است و ما مجوز داده ایم تا برای مردم کار کنید نه برای اشخاص.

استاندار خراسان شمالی شرح داد: هر کسی خارج از کمیته ها و کمیسیون های این ستاد کار کند دیگر نیازی به حضور آنان نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مصوبات باید در سطح استان اجرایی شود زیرا تمامی این مصوبات، حکم و دستور است نه توصیه.

شجاعی اظهار کرد: برای فرهنگ سازی استفاده از اپلیکیشن خرید اینترنتی به شرکت مربوطه مجوز دادیم تا کار را در سریع ترین زمان انجام دهد؛ لذا نباید اختلالی در سایت مشاهده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اقلام بهداشتی ایستگاه های غربالگری باید به خوبی در خراسان شمالی تامین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلام بهداشتی ایستگاه های غربالگری باید به خوبی در خراسان شمالی تامین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید