خبرنگاران بازیکنان شهید قندی تجربه کافی برای زدن پنالتی را نداشتند

به گزارش وبلاگ گربه، خرم آباد - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: بازیکنان تیم شهید قندی تجربه کافی برای زدن پنالتی را نداشتند و این برد را به تیم فوتبال خیبر خرم آباد تبریک می گوییم.

خبرنگاران بازیکنان شهید قندی تجربه کافی برای زدن پنالتی را نداشتند

به گزارش وبلاگ گربه رضا حسن زاده در خاتمه بازی تیم های خیبر خرم آباد و شهید قندی یزد در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور به وبلاگ گربه گفت: تیم ما چند موقعیت مسلم داشت اما تبدیل به گل نشد به دلیل اینکه هنوز بازیکنان به خودباوری نرسیده اند که می توانند در زمین مفید باشند.

وی گفت: برنامه های مختلفی برای تیم فوتبال شهید قندی یزد داریم چرا که از بازیکنان خوبی برخوردار هستیم و امیدواریم با کمک مدیریت کادر فنی و بازیکنان در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور پیروز باشیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال خیبر خرم آباد تیم خوب و با تجربه ای است و سرمربی این تیم عبدالله ویسی همچنین کعبیان پور مربی این تیم یک رزومه خوب برای این تیم محسوب می شوند و در مجموع تیم مورد قبولی روانی مسابقات می کند اما شاید در طول مسابقه انگیزه لازم را نداشتند.

وی گفت: در طول 120 دقیقه رقابت، دو تیم بسیار پرتلاش و درگیرانه بازی کردند و خدا را شکر که بازیکنان سالم از بازی خارج شدند اما در ضربات پنالتی همه چیز نصف نصف می باشد که بازیکنان شهید قندی به دلیل تجربه کم پنالتی ها را از دست دادند.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در دور سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور مقابل تیم شهید قندی یزد با ضربات پنالتی به برتری رسید و به دور بعد صعود کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازیکنان شهید قندی تجربه کافی برای زدن پنالتی را نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکنان شهید قندی تجربه کافی برای زدن پنالتی را نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید