خبرنگاران کرونا مانورهای عملیاتی آتش نشانی مشهد را لغو کرد

به گزارش وبلاگ گربه، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اقدامات مختلفی در این سازمان انجام شده و مانورهای عملیاتی نیز بطور موقت تعطیل شده است.

خبرنگاران کرونا مانورهای عملیاتی آتش نشانی مشهد را لغو کرد

آتشپاد دوم امیر عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ گربه افزود: این سازمان دارای بیش از 50 ایستگاه آتش نشانی و ساختمان های ستادی و آموزشی با حدود یک هزار و 200 نفر عوامل ستادی و عملیاتی است.

وی ادامه داد: از روزهای شروع شیوع ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی به همکاران ارائه شد و کلاس های ضمن خدمت و آموزش های درون و برون سازمانی و انجام مانورهای عملیاتی به صورت موقت تعطیل و ساعت شروع نوبت های کاری نیز تغییر کرد.

وی گفت: به منظور سازماندهی و توزیع یکپارچه اقلام بهداشتی ویژه پیشگیری از بیماری کرونا، نمایندگان اداره ایمنی و سلامت با عنوان سفیران سلامت با مراجعه به ایستگاه های آتش نشانی توصیه های بهداشتی لازم را به آتش نشانان ارائه می دهند.

عزیزی افزود: ضدعفونی محیط داخلی ایستگاه ها، آشیانه، تجهیزات و خودروها با مواد مخصوص انجام می شود.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت تا به امروز36 نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده اند و به گفته استاندار خراسان رضوی، شرایط این استان قرمز است لذا تمامی اجتماعات لغو و مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده است.

براساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان رضوی نیز به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی روزهای پنجشنبه 15 و شنبه 17 اسفند ماه تعطیل است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا به امروز هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته اند که 6 نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا مانورهای عملیاتی آتش نشانی مشهد را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا مانورهای عملیاتی آتش نشانی مشهد را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید