مهدی: مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می کنیم، برای معین زمان فینال منتظر اردوی تیم ملی هستیم

به گزارش وبلاگ گربه، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت، دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی تا قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار خواهند شد.

مهدی: مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می کنیم، برای معین زمان فینال منتظر اردوی تیم ملی هستیم

به گزارش وبلاگ گربه، سهیل مهدی در حاشیه برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: در سال های قبل چون تماشاگر حضور داشت نمی توانستیم چراغ های ورزشگاه را خاموش کنیم، ولی الان فضای جدید فراهم شد تا این تجربه را داشته باشیم.

وی در خصوص قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی توضیح داد: ما بلافاصله بعد از بازی معوقه بین استقلال و سپاهان قرعه کشی نیمه نهایی را انجام خواهیم داد و این مرحله را هم قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می کنیم. پس از آن نیز باید منتظر بمانیم تا زمان اردوی تیم ملی معین گردد. بعد از آن تاریخ فینال جام حذفی را معین کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطر نشان کرد: ما سعی می کنیم مرحله نیمه نهایی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار کنیم. سال جاری خیلی شرایط سختی داشتیم و واقعاً باشگاه ها یاری کردند که لیگ تمام شد. برای معین زمان فینال هم منتظر اردوی تیم ملی هستیم. حتی بحث تاسوعا و عاشورا حسینی هم است و همه می خواهند در عزاداری حضور داشته باشند و فضا برای برگزاری فینال نیست.

مهدی در خصوص زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر بیان نمود: ما سعی می کنیم وقتی زمان اردوی تیم ملی معین شد، این تصمیم را بگیریم. زمان بازی های تیم ملی با کامبوج، هنگ کنگ، عراق و بحرین معین است و سعی می کنیم لیگ بعد را قبل از بازی برابر عراق آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی: مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می کنیم، برای معین زمان فینال منتظر اردوی تیم ملی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می کنیم، برای معین زمان فینال منتظر اردوی تیم ملی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید