پیغام ملاقات با گوا برای گل محمدی، نیمکت نشینان خوب یا خوش شانس؟

به گزارش وبلاگ گربه، تیم فوتبال پرسپولیس در ملاقات برگشت شب گذشته خود مقابل گوا هند به قاطع ترین پیروزی خود در رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا رسید. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به پیروزی چهار بر صفر مقابل این تیم رسیدند که از بازیکنان نیمکت نشین خود نظیر: بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، محمد شریفی و علی شجاعی استفاده کردند.

پیغام ملاقات با گوا برای گل محمدی، نیمکت نشینان خوب یا خوش شانس؟

این تیم در حالی به پیروزی پرگل مقابل نماینده هند در این رقابت ها رسید که سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع این تیم در نیمه دوم جای خود را به کمال کامیابی نیا داد تا او نیز فرصت استراحت کردن پیدا کند.

عملکرد استثنایی نیمکت نشینان پرسپولیس سبب شد تا آنها پیام ویٰژه خود را به یحیی گل محمدی مخابره نمایند تا ضمن هشدار به او بابت بازی دریافت صحیح از ذخیره ها به سرمربی پرسپولیس اطمینان خاطر دهند تا او ترسی بابت نبودن اصلی ها در فشرده ترین تقویم فصل جاری فوتبالی خود نداشته باشد. بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در ملاقات مقابل گوا هند آمارهای فردی جداگانه ای را مقابل اسم خود رقم زدند تا در بین بهترین های تیمشان قرار بگیرند.

محمد شریفی که برای نخستین بار در ترکیب اصلی این تیم نهاده شد دقت پاس 97 درصدی داشت. او در 20 دقیقه پایانی نیز به خطر دفاعی پرسپولیس رفت تا اجازه ندهد هندی ها خطری را روی دروازه رادو ایجاد نمایند.

کمال کامیابی نیا نیز که به عنوان نیمکت نشین وارد میدان شده بود باز هم گلزنی کرد تا نشان دهد همچنان برای پیروزیت در این تیم عطش دارد.

علی شجاعی نیز 9 بار نفوذ پیروز به خط دفاعی گوا داشت تا جناح چپ پرسپولیس را در غیاب سعید آقایی بیمه کند. بازیکنانی که حالا می توانند با اعتماد به نفس بیشتری تیمشان را برای پیروزیت در آسیا و رؤیای قهرمانی در این مسابقات همراهی نمایند.

البته نمایشی که تیم هندی در ملاقات با پرسپولیس داشت این پرسش را مطرح می نماید که آیا بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس خوب بودند یا این که خوش بودند در ملاقاتی به میدان رفتند که تیم روبرو نمایش خوبی نداشت و فوتبالی به مراتب پایین تر از سطح آسیا ارائه کرد.

شاید اگر این نیمکت نشینان در ملاقاتی مانند بازی با الوحده یا حتی الریان به میدان می رفتند نمی توانستند چنین نمایشی داشته باشند و چه بسا عملکرد ضعیفی را هم از خود به جای می گذاشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیغام ملاقات با گوا برای گل محمدی، نیمکت نشینان خوب یا خوش شانس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ملاقات با گوا برای گل محمدی، نیمکت نشینان خوب یا خوش شانس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید