تجهیز مراکز کانون پرورش فکری خوزستان به حدود 16 هزار جلد کتاب جدید

به گزارش وبلاگ گربه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، وحید کیانی با اعلام این مطلب گفت: در این طرح 56 عنوان کتاب از ناشران مختلف، در کنار 7 عنوان از کتاب های کانون، 50 عنوان کتاب بریل برای استفاده بچه ها و نوجوانان نابینا، 20 عنوان کتاب آوای کانون و دو عنوان نشریه آفرینش کودکی و نوجوانی به تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان اختصاص یافت.

تجهیز مراکز کانون پرورش فکری خوزستان به حدود 16 هزار جلد کتاب جدید

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان خوزستان اضافه نمود: بر اساس آمار ارائه شده تعداد 13 هزار و 231 جلد کتاب متعلق به ناشران فعال حوزه کودک و نوجوان و نیز تعداد 1486 جلد مربوط به انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است.

وی تعداد کتاب های کانونی ارائه شده به بچه ها و نوجوانان نابینا را 147 جلد برشمرد و توضیح داد: این کتاب ها فقط در مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان خوزستان در دسترس بچه ها و نوجوانان نابینا قرار گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان اعلام کرد: 60 جلد کتاب آوا کانونی، 506 جلد نشریه آفرینش و 62 عدد سرگرمی ذره بین نیز به مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان ارسال شد.

وی با اشاره به نخستین مرحله طرح تمیم (تأمین محتوای یکپارچه مراکز کانون) اعلام کرد: پس از حدود یک دهه وقفه، با ارسال نزدیک به 300 هزار جلد از کتاب های برگزیده ناشران فعال حوزه کودک، به بیش از هزار مرکز کانون سراسر کشور انجام شد که بیش از 15 هزار جلد از این کتاب ها به 54 مرکز ثابت و 7 کتابخانه سیار و پستی فعال کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان اختصاص یافت.

کیانی با تاکید بر استمرار طرح تمیم افزود: در این طرح که از این پس به شکل فصلی استمرار خواهد داشت مجموعه ای از کتاب های فراوری شده در کانون، اسباب بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب های برگزیده شده به مراکز ارسال می گردد.

یادآور می گردد، طرح جدید تمیم به منظور حمایت از فراوری کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به احتیاج مخاطبان کتابخانه های کانون پرورش فکری از بهار سال 1399 شروع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تجهیز مراکز کانون پرورش فکری خوزستان به حدود 16 هزار جلد کتاب جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز مراکز کانون پرورش فکری خوزستان به حدود 16 هزار جلد کتاب جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید