ثبت نام قطعی 110 نفر برای میان دوره ای مجلس تا ساعت 19 دوشنبه

به گزارش وبلاگ گربه، دبیر ستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تا پایان روز دوم مهلت ثبت نام را به تفکیک حوزه های انتخابیه، جنسیت و سطح تحصیلات ارائه کرد.

ثبت نام قطعی 110 نفر برای میان دوره ای مجلس تا ساعت 19 دوشنبه

به گزارش وبلاگ گربه، سیداسماعیل موسوی گفت: تا ساعت 19:00 دوشنبه (نهم فروردین)، دومین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع روز اول و دوم ثبت نام، برای شش حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام سه زن و 107 مرد نهایی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان جزئیات این ثبت نام ها، گفت: در مجموع از آغاز ثبت نام در روز اول تا ساعت 19 امروز، ثبت نام 10 نفر برای حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، 8 نفر برای حوزه انتخابیه بهار و کبودر آهنگ، 15 نفر برای حوزه انتخابیه تفرش، 67 نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، 2 نفر برای حوزه انتخابیه گچساران و 8 نفر برای حوزه انتخابیه میانه قطعی شد.

موسوی در خصوص تحصیلات داوطلبان ثبت نام شده نیز گفت: تا ساعت 19 امروز، از مجموع 110 نفری که ثبت نامشان نهایی شده است، 7 نفر دارای تحصیلات حوزوی، 13 نفر دارای مدرک دکتری، 85 نفر کارشناسی ارشد و 5 نفر لیسانس هستند.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در سرانجام با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، توصیه کرد: با استفاده از دو روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود یا وزارت کشور مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18:00 روز 14 فروردین ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام قطعی 110 نفر برای میان دوره ای مجلس تا ساعت 19 دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام قطعی 110 نفر برای میان دوره ای مجلس تا ساعت 19 دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید