ترفند اپل برای کاهش هزینه های آیفون 12

به گزارش وبلاگ گربه، طبق جدیدترین گزارش تحلیلگر ارشد اپل، مینگ چی کو، اپل به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های فراوری آیفون 12 است تا هزینه اضافه کردن 5G را جبران کند.

ترفند اپل برای کاهش هزینه های آیفون 12

افزودن پشتیبانی 5G به آیفون تا 85 دلار هزینه دارد. بر اساس این ادعا، اپل فشار زیادی را بر روی تأمین کنندگان خود برای کاهش هزینه قطعات اعمال نموده است و از طراحی باتری ساده تر در سری آیفون 12 برای جبران بخشی از این هزینه اضافه شده استفاده خواهد نمود.

طبق گفته ها، مشخصات کلی باتری آیفون 12 دارای تعداد لایه های کمتری و لایه های کوچکتر است که بین 40 تا 50 درصد کاهش هزینه در مقایسه با آیفون 11 را فراهم می نماید و برای سری آیفون 12s در سال 2021، بیشتر هزینه های فراوری را کاهش می دهد. طبق گزارش ها، این روی تجربه کاربری نهایی تأثیر نمی گذارد.

درواقع علی رغم افزایش هزینه اضافه کردن 5G به خط آیفون 1220، اپل می خواهد قیمت را تا حد ممکن نزدیک به سری آیفون 11 نگه دارد. مطابق گزارش کو، اپل فشار بیشتری را بر روی تامین کننده های مدار برای AirPods 2 وارد نموده است و این قسمت از نیمه اول سال 2020 تا 25-35 ٪ ارزان تر فراوری شده است. در مورد AirPods 3، نیز انتظار می رود در نیمه اول سال 2021 هزینه های فراوری را پایین بیاورید.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین

به "ترفند اپل برای کاهش هزینه های آیفون 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند اپل برای کاهش هزینه های آیفون 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید