جهانگیر الماسی: بخت با من یار بوده که در فیلم خروجِ حاتمی کیا هستم ، اشتباه بزرگی کردم کم کار بوده ام

به گزارش وبلاگ گربه، بازیگر فیلم جدید ابرهیم حاتمی کیا گفت: او گام ماندگاری در سینمای ما برداشته و بخت با من یار بوده که در فیلم خروج جزئی از بازیگران این فیلم هستم.

جهانگیر الماسی: بخت با من یار بوده که در فیلم خروجِ حاتمی کیا هستم ، اشتباه بزرگی کردم کم کار بوده ام

جهانگیر الماسی، بازیگر تلویزیون و سینما که این روز ها تجربه تازه بازیگری خود را در فیلم ابراهیم حاتمی کیا پشت سر می گذارد در تبادل نظر با خبرنگار فرهنگی وبلاگ گربه اعلام کرد: جای خوشبختی است که بعد از مدتها، توانستم طی چندوقت اخیر دو تجربه پیروز را در بازیگری پشت سر بگذارم؛ یکی مینی سریال دریا نزدیک است که اخیرا پخش شد و دیگری نیز فیلم خروج است.

وی ادامه داد: البته در خصوص فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که هم اکنون درحال فیلمبرداری است، به عوامل و بازیگران اعلام نموده اند که نباید نکته ای رسانه ای گردد، با این حال بازی من در فیلم آغاز شده و فعلا ادامه دارد.

این دو جز شریفترین فیلم های تاریخ سینمای ایران هستند

الماسی همچنین گفت: من تا به الان تجربه همکاری با آقای حاتمی کیا را نداشتم، اما همچنان معتقدم دو فیلم مهاجر و دیده بان او، جز شریفترین فیلم های تایخ سینمای ماست که هم ساختار و زبان فیلمسازی منحصری دارند و هم از حیث انتقال مفاهیم شریف، قابل اذعان هستند.

این بازیگر کارنامه سینمایی حاتمی کیا را ماندگار دانست و گفت: او گام ماندگاری در سینمای ما برداشته و بخت ما من یار بوده که در فیلم خروج جزئی از بازیگران این فیلم هستم. امیدوارم بتوانم بخشی از وظایف و مئولیت اجتماعی ام را به عنوان یک هنرمند، با این نوع فیلم ها به جامعه منتقل کنم.

شاید من اشتباه بزرگی نموده ام

وی در عین حال با اشاره به کمکاری خود در عرصه بازیگری طی سال های گذشته گفت: شاید من اشتباه بزرگی نموده ام! بالاخره من هم بازیگرم و گویا نمی گردد در این عرصه صرفا براساس اعتقادات و افکار شخصی پیش رفت.

الماسی ادامه داد: من جوانی و زندگی ام را در این عرصه گذاشتم و بالاخره محل درآمد دیگری نداشتم. چه بسا در بازیگری بر خودم سخت گرفتم که در هر فیلمی بازی نکنم. فشار زیادی تحمل کردم تا از این رسانه و ابزار انتقال مفاهیم، در جهت اعتقاداتم و دغدغه مردم، استفاده کنم.

وی با این حال گفت: شاید این راستا را اشتباه رفته باشم؛ چون باید در ابتدا در عرصه بازیگی بمانم تا بتوانم بعدا اثرگذار باشم. میخواهم به قولی سرم را پایین بیندازم و کارم را بکنم. خوشبختانه فعلا هم بخت ما من یار بوده که در دو پروژه جدید کار کردم. چرا که هر دو فیلمساز و اثرشان از جنیی آبرومند هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جهانگیر الماسی: بخت با من یار بوده که در فیلم خروجِ حاتمی کیا هستم ، اشتباه بزرگی کردم کم کار بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیر الماسی: بخت با من یار بوده که در فیلم خروجِ حاتمی کیا هستم ، اشتباه بزرگی کردم کم کار بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید