سینما

گل محمدی: دربی پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کرد

یحیی گل محمدی پس از فزونی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: دربی همواره حساسیت های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی هم برای ما و هم برای آنها بود. موقعیت های زیادی در این بازی دیده نشد و بیشتر درگیری های فیزیکی بود و فضاهای خوبی دو...

27 خرداد 1400

قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است

با وجود اینکه ممکن است شخصیت اسکارلت ویچ از دکتر استرنج قوی تر باشد، اما این دکتر استرنج است که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محافظ دنیا خواهد بود.

10 خرداد 1400

13 کارگردان نابغه که با اولین فیلمشان نامزد اسکار شدند

ساخت فیلم اول قدم بزرگی برای یک کارگردان است اما اگر با نامزدی جایزه اسکار همراه شود دیگر باید آن را نوعی دستاورد برجسته در نظر گرفت.

27 اردیبهشت 1400

جنجال مستند آقا مرتضی؛ انتقاد شدید همسر شهید آوینی از صداوسیما و علی فروغی

نقدها از مستند تلویزیونی آقا مرتضی که به زندگی شهید مرتضی آوینی می پردازد بالا گرفته است. این مستند مدعی روایتی سانسور نشده از شهید آوینی است. همسر شهید آوینی در این باره یادداشتی منتشر نموده و روایت این مستند را جعلی خوانده و نوشته است تجربه تماشای...

3 اردیبهشت 1400

(ویدیو) خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - 1 لاتزیو 27 اسفند 99

در دیدار بایرن مونیخ و لاتزیو چه گذشت؟در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ 2 بر یک لاتزیو را برد تا راحت به دور بعد برسد.

1 اردیبهشت 1400

آخرین اخبار از زمان پخش گاندو خبرنگاران

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به فضای فصل دوم گاندو که نوروز 1400 پخش می گردد بیان نمود که این سریال قصه ملتهبی دارد.

18 فروردین 1400

بیوگرافی کیهان کلهر؛ سفیر موسیقی ایران

بیوگرافی کیهان کلهر: کیهان کلهر متولد سوم آذر ماه سال 1342 در کرمانشاه است. وی نوازنده و آهنگساز منطقه کرد ایران است که ساز تخصصی او کمانچه است، ولی تنبور، سه تار و شاه کمان نیز می نوازد. کیهان کلهر هم در ایران و هم خارج از ایران اجرا های متعددی...

19 اسفند 1399

سلامت روان چیست و چگونه بدست می آید ؟

داشتن سلامت روان تمامی ابعاد زندگی شما را در بر می گیرد و احساس و حتی بر طرز فکر شما نیز تاثیر بسزای را دارد.

14 بهمن 1399

بایدن رسما پیروز آرای الکترال شد

ایالت کالیفرنیا نتایج انتخابات سوم نوامبر را به تایید رساند و بدین ترتیب رئیس جمهوری منتخب آمریکا رسما تعداد آرای الکترالی که برای ورود به کاخ سفید در ماه آینده نیاز داشت، به دست آورد.

15 دی 1399

برای ساخت سریال شهید باکری؛ مشکل بیابان هادی حجازی فر حل شد

تهران (پانا) - هادی حجازی فر ـ کارگردان و بازیگر سریال شهید باکری ـ که چند روز قبل از ارتش برای دریافت مجوز تصویربرداری در یک منطقه نظامی درخواست یاری نموده بود، امروز از حل شدن این مشکل، اطلاع داد.

27 آذر 1399

خواندن این 3 رمان جذاب حس عشق را در شما زنده می نماید

خبرنگاران : می گویند در سخت ترین شرایط این عشق است که می تواند انگیزه ای برای بهتر ادامه دادن باشد و عشق شاید در میان این همه خبرهایی که از گوشه و کنار جهان می رسد، به حاشیه رانده شده باشد؛ اما می توان آن را دوباره زنده...

19 آذر 1399

قیمت روز گوشی موبایل در 14 مهر

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 14 مهر را مشاهده می کنید.

17 آبان 1399

حاج صفی: من در ایران فقط برای تراکتور بازی می کنم، تکلیفم فردا تعیین می شود

احسان حاج صفی بازیکن تیم فوتبال تراکتور از برگزاری جلسه برای معین وضعیتش در این تیم تبریزی خبر داد.

11 آبان 1399

پیغام تسلیت مدیر مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت مسعود سمیعی

مدیر مجموعه تئاتر شهر با انتشار پیامی درگذشت مسعود سمیعی نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر را تسلیت گفت.

10 آبان 1399

(عکس) جزئیات تازه از حضور دختران ایسلندی در هتل تیم ملی انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین بعد از پیروزی یکشنبه شب گذشته انگلیس در برابر ایسلند دو بازیکن این تیم به نام های فودن و میسون گرین وود دو دختر ایسلندی را به اتاقشان راه دادند.

4 آبان 1399

چگونه کار هوشمندانه را جایگزین کار بیشتر کنیم؟

کار کردن همواره سختی های خاص خود را داشته است، حتی اگر از کار خود لذت ببریم! با این حال این به معنی تحمل هر گونه عذاب و ناکامی نیست. روش هایی که در این مقاله معرفی می کنیم، برای هوشمندانه تر کار کردن و کسب نتایج بهتر با کمترین زحمت و زمان، بسیار کارآمد هستند....

2 آبان 1399

فیلم های کوتاه که اکران اینترنتی می شوند

هفتمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان چهار ایده، چهار فیلم با نمایش فیلم های مثل بچه آدم، پل، کل به جزء و تناوب از 20 شهریور شروع می گردد.

29 مهر 1399

تعطیلی سینما ها به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع)

سینما های سراسر کشور به مناسبت شهادت امام محمد تقی (ع) در روز سه شنبه تعطیل است.

23 شهریور 1399

چرا به انتشار اخبار غیرواقعی علاقه داریم؟

روزنامه جام جم - آذر مهاجر: چگونه ارادتی است که نیمه شب عده ای را می کشاند به خیابان که در معرض کرونا، تجمع نمایند و گردا گرد هم و نفس به نفس، پای دیوار بیمارستانی که به جز خسرو آواز ایران، بیماران بسیاری در آن استراحت می نمایند، آواز بخوانند، فیلم بگیرند...

17 شهریور 1399

برخی فعالیت ها در 5 شهرستان البرز یک هفته تعطیل شد، احتمال اعمال محدودیت در کرج

خبرنگاران/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از اعمال محدودیت های یک هفته ای به منظور توقف چرخه شیوع کرونا در استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خبر داد.

15 شهریور 1399
تعداد: (55)