رئیس ستاد طرح سلامت نوروزی: تا به امروز 88 هزار و 800 مصدوم تا امروز داشته ایم

به گزارش وبلاگ گربه، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس ستاد طرح سلامت نوروزی گفت: از 25 اسفند تا به امروز متأسفانه تعداد مصدومان ما 65 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است و تا به امروز 88 هزار و 800 مصدوم داشته ایم.

رئیس ستاد طرح سلامت نوروزی: تا به امروز 88 هزار و 800 مصدوم تا امروز داشته ایم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گربه، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: از 25 اسفند تا امروز 3 فروردین 53 مأموریت اورژانس هوایی داشتیم که 73 مصدوم را جا به جا کرده اند.

وی گفت: همچنین از 25 اسفند تا امروز حدود 961 هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند که 214 هزار نفر از آن ها بستری و مابقی مرخص شده اند.

آقای کولیوند افزود: بیشترین علت مراجعات به مراکز درمانی برای مسائل تنفسی بوده است که 43 درصد مراجعه کنندگان را شامل می شود و بعد از آن 27 درصد مراجعات به دلیل تروما بوده و 15 درصد از مراجعات هم به علت مسائل گوارشی و 15 درصد بقیه هم مسائل قلبی یا سایر مسائل بوده است.

رییس ستاد طرح سلامت نوروزی گفت: تا امروز 259 هزار بازدید بهداشتی از مراکز مختلف و اصناف داشته و 291 هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد شده را معدوم کرده ایم و هزار و 830 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده اند.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گربه به نقل از صدا و سیما، وی افزود: در این ایام 666 هزار آزمایش سریع کرونا در اماکن مختلف از مردم گرفته شده است و موارد مثبت به مراکز درمانی معرفی شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رئیس ستاد طرح سلامت نوروزی: تا به امروز 88 هزار و 800 مصدوم تا امروز داشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس ستاد طرح سلامت نوروزی: تا به امروز 88 هزار و 800 مصدوم تا امروز داشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید