صدور 680 فقره پروانه فراوری انفرادی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ گربه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: در 11 ماهه سال جاری 680 فقره پروانه فراوری انفرادی صنایع دستی در استان صادر شده است.

صدور 680 فقره پروانه فراوری انفرادی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ گربه به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی اظهار کرد: در 11 ماهه سال جاری بالغ بر 680 فقره پروانه فراوری انفرادی صنایع دستی صادر شده است که با این رقم تا به امروز 11 هزار پروانه فراوری انفرادی در سامانه هوشمند صدور مجوزهای صنایع دستی ثبت شده است.

او بیان نمود: افرادی که گواهینامه مهارتی پیشرفته از سازمان میراث فرهنگی و یا سازمان فنی و حرفه ای دارند می توانند پروانه فراوری انفرادی دریافت نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: در این مدت حدود 10 فقره پروانه فراوری کارگاهی و 17 فقره جواز تاسیس کارگاهی صنایع دستی صادر شده است.

جلالزایی اضافه نمود: سرشماری صنعتگران استان یکی از اولویت های معاونت صنایع دستی در سال آینده است و کوشش می گردد در راستای انسجام صنعتگران، سندیکای صنایع دستی در سطح استان انجام گردد که این امر در مرحله نخست در شهرستان زاهدان شروع شده است.

منبع: میراث آریا

به "صدور 680 فقره پروانه فراوری انفرادی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 680 فقره پروانه فراوری انفرادی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید