مقالات گردشگری

عربستان، افشاگری معارض برجسته سعودی درباره وعده های دروغین بن سلمان

نویسنده و شخصیت مخالف سعودی ضمن تاکید بر ضعف سیاست ولیعهد سعودی مصاحبه تلویزیونی اخیر وی را بیانگر وعده های پوچ و دروغینش دانست.

4 تیر 1400

(تصاویر) از آخرین عکس لنین تا آبتنی مائو و ملاقات 9 پادشاه

سال 1800/ گردشگران و راهنمایان در بازدید از اهرام مصر

3 تیر 1400

این فناوری نظامی ایران آماده سرکوب پدافند هوایی آمریکا

نیروی زمینی ارتش در یک اقدام مهم، ماموریت کشف و اخلال روی سامانه های راداری را برای پهپادهای مهاجر 6 خود تعریف نموده تا این پرنده های بدون سرنشین بتوانند برای سرکوب پدافند هوایی نیز وارد عمل شوند.

1 تیر 1400

اراک میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور

اراک- رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان و هیأت دو و میدانی استان مرکزی و موافقت این فدراسیون، مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور در 2 بخش بانوان و آقایان به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

31 خرداد 1400

این بازگشایی غیر قانونی است، بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند

در هفته جاری 50 در صد از اصناف شغلی مختلف اقدام به بازگشائی مغازه ها و محل کسب کرده که با واکنش شدید معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری روبرو شد.

22 خرداد 1400

قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است

با وجود اینکه ممکن است شخصیت اسکارلت ویچ از دکتر استرنج قوی تر باشد، اما این دکتر استرنج است که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محافظ دنیا خواهد بود.

10 خرداد 1400

یک موتور جت مافوق صوت جدید ساخته شد

گروهی از محققان یک محفظه واکنش مافوق صوت برای موتورهای جت ساخته اند که راهی برای پرواز مافوق صوت را با سرعت تا 17 ماخ فراهم می نماید.

9 خرداد 1400

اعزام 4 فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی بین المللی

باشگاه خبرنگاران: 4 فضانورد امروز با موشک فالکون 9 و با استقرار در کپسول کرو دراگون راهی ایستگاه فضایی بین المللی شدند. فالکون 9 متعلق به شرکت اسپیس ایکس بوده که صاحب آن ایلان ماسک معروف است.

4 خرداد 1400

نگاهی به شخصیت های تاثیرگذار در حوزه تاریخ و هویت ایرانی-اسلامی در فرمول جاذبه

تهران (پانا) - فرمول جاذبه عنوان یکی از تازه های شبکه دو سیما در حوزه تاریخ، تمدن و هویت ایرانی -اسلامی است که در ایام ماه مبارک رمضان روانه آنتن می گردد.

20 اردیبهشت 1400

حفاظت از عرصه های زیست محیطی وظیفه همه است

معاون اول رئیس جمهور از استانداران کشور خواست تا در سال آبی جدید، ساز و کار جدی و نظارت بیشتری برای تخصیص دقیق آب تالاب ها در کنار بخش های کشاورزی و صنعت داشته باشند.

16 اردیبهشت 1400

کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از راستا عملیاتی اجرایی پروژه محور شهرکرد به سامان تنها یک کیلومتر نیازمند آسفالت ریزی است تا این پروژه به اتمام برسد که به علت کمبود و افزایش شدید قیمت قیر...

3 اردیبهشت 1400

اولین لیست تیم ملی در سال 1400

ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ایران وسوریه از ساعت 17:30 روز دهم فروردین ماه سال 1400 در حالی برگزار می گردد که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را به توضیح زیر خاطرنشان کرد:

30 فروردین 1400

دریاچه کراتر؛ دریاچه ای آتشفشانی روی کوه

دریاچه ای آتشفشانی که روی کوه تشکیل شده و عمیق ترین دریاچه امریکا به حساب می آید.

24 فروردین 1400

افزایش ترددهای برون شهری نسبت به روز قبل

تهران (پانا) - طی شبانه روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2365 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 12.9 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.

21 فروردین 1400

ساحل صدف آستارا، جاذبه ای زیبا و بی نظیر

این شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی، حائز اهمیت بسیار است. ساحل صدف آستارا از جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید. آستارا از بخش شرقی خود به دریای خزر منتهی می گردد.

19 فروردین 1400

سارقان در کمین خریدکنندگان شب عید کرونایی

نوروز از سال گذشته رنگ و بوی دیگری یافته و با کرونا گره خورده، هرچند عده ای از هموطنان بی توجه به پروتکل های بهداشتی، خریدهای نوروزی خود را شروع نموده و گمان نمی نمایند ویروسی به نام کرونا در همه جا خانه نموده، با این حال بهتر است در هنگام خرید مراقب...

7 فروردین 1400

رئیس پلیس راهور خبر داد: احتمال تغییر شرایط ترددهای نوروزی خبرنگاران

رئیس پلیس راهور ناجا تکلیف مردم برای رفتن یا نرفتن به سفرهای نوروزی را تشریح کرد و افزود: ممکن است با افزایش یا کاهش شهرهای قرمز شرایط تردد تغییر کند.

5 فروردین 1400

شعر عاشقانه شاد (مجموعه اشعار کوتاه و بلند عاشقانه و شاد)

شعر عاشقانه شاد، وصف حال دلدادگی عاشقی است که از عشق خود مسرور و در وصال معشوق است. گزیده ای از شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبا از شاعران قدیمی و جدید را در خبرنگاران بخوانید.

23 اسفند 1399

بیوگرافی کیهان کلهر؛ سفیر موسیقی ایران

بیوگرافی کیهان کلهر: کیهان کلهر متولد سوم آذر ماه سال 1342 در کرمانشاه است. وی نوازنده و آهنگساز منطقه کرد ایران است که ساز تخصصی او کمانچه است، ولی تنبور، سه تار و شاه کمان نیز می نوازد. کیهان کلهر هم در ایران و هم خارج از ایران اجرا های متعددی...

19 اسفند 1399

آذری جهرمی: سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی به 6.4 رسیده است

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت فضای کوهستانی در استان قزوین زیاد است و به دلیل جغرافیای خاص این استان مشکلاتی وجود دارد، تلاش می کنیم شاخص استان قزوین را تا خاتمه دولت افزایش دهیم و 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار قزوین به اینترنت متصل...

18 اسفند 1399
تعداد: (122)