عقب نشینی ناگهانی وکلای ترامپ از شکایت انتخاباتی

به گزارش وبلاگ گربه، خبرنگاران؛ شرکت حقوقی پورتر رایت موریس & آرتور که از سوی ستاد انتخاباتی ترامپ شکایت از نتایج انتپیگیری می کرد، به شکل ناگهانی از

عقب نشینی ناگهانی وکلای ترامپ از شکایت انتخاباتی

به گزارش وبلاگ گربه به نقل از فارس؛ موسسه حقوقی پورتر رایت موریس & آرتور که کوشش های ستاد انتخاباتی ترامپ برای ایجاد شبهه در نتایج انتخابات در ایالت پنسیلوانیا را راهنمایی می کرد، به طور ناگهانی از ادامه فعالیت و پیگیری شکایت حقوقی که چند روز قبل از طرف رئیس جمهور آمریکا مطرح نموده بود، کنار کشید.

این شرکت در بیانیه ای بیان کرد شاکیان و پورتر رایت به توافقی دوجانبه دست یافتند مبنی بر این که کناره گیری پورتر رایت به نفع خواستار ها خواهد بود.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز روز دوشنبه در گزارشی از تنش های داخلی در این شرکت به دلیل کار آن برای ستاد ترامپ در پنسیلوانیا خبر داده بود. بعضی از کارمندان آن گفته بودند نگرانند از این شرکت برای آسیب زدن به یکپارچگی انتخابات استفاده گردد.

طبق افشاگری انتخابات فدرال، این شرکت که مستقر در کلمبوس، مرکز اوهایو است، دست کم 727 هزار دلار از سوی ستاد ترامپ و کمیته ملی حزب جمهوری خواه دریافت نموده بود.

روز دوشنبه این شرکت حقوقی از سوی ستاد ترامپ در دادگاه منطقه ای فدرال برای منطقه میانی پنسیلوانیا شکایتی را بیان کرد.

به گزارش نیویورک تایمز، در این دادخواست که در مرحله رسیدگی واقع شده است ادعا شده در سراسر این ایالت بی نظمی هایی در فرایند انتخابات اتفاق افتاده است. بنابر اعلام رسانه ها، جو بایدن در این ایالت با 50 هزار رای بیشتر پیروز شده است. کمیته ملی حزب دموکرات هم طرح رد دعوی را در مقابل ارائه نموده است.

دادگاهی در ایالت پنسیلوانیا روز پنجشنبه، در پی شکایت ستاد انتخاباتی رئیس جمهور مستقر آمریکا شمارش بعضی از آرای پستی در این ایالت را متوقف کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، این دادگاه مسئولان انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا را از شمارش آن دسته از آرای پستی و غیابی که اطلاعات مربوط به رأی دهندگان آنها بعد از تاریخ 9 نوامبر ارائه شده، منع نموده است.

دادگاه مذکور، دستور وزیر امور داخلی ایالت پنسیلوانیا برای تمدید ضرب الاجل ارائه این اطلاعات تا تاریخ 12 نوامبر را غیرقانونی دانسته و تصریح نموده وی از اختیار لازم برای تمدید این ضرب الاجل برخوردار نبوده است.

خبرگزاری رویترز هفته گذشته گزارش داده بود دادگاه پنسیلوانیا دستور تفکیک این دسته از آرا از سایر آرای پستی را صادر نموده است.

تیم ترامپ تا به امروز از پذیرش شکست در انتخابات امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است مطرح نموده است. دست کم 2 ایالت تا به امروز شکایت های ستاد انتخاباتی ترامپ را رد نموده است.

رسانه ها در ایالت پنسیلوانیا جو بایدن را برنده انتخابات اعلام نموده اند. این ایالت، 20 رأی الکترال دارد.

منبع: اقتصادنیوز

به "عقب نشینی ناگهانی وکلای ترامپ از شکایت انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی ناگهانی وکلای ترامپ از شکایت انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید