همکاری اپل با Vavle برای توسعه عینک های واقعیت افزوده

به گزارش وبلاگ گربه، اخیرا اعلام شده است که اپل برای ادامه توسعه عینک های واقعیت افزوده خود با شرکت Valve همکاری می نماید.

همکاری اپل با Vavle برای توسعه عینک های واقعیت افزوده

به گزارش خبرنگار ، با توجه به شایعات و اخباری که تاکنون در دنیای فناوری منتشر شده، اپل اکنون مدتی است که در حال آزمایش و طراحی نرم افزار های جدید با استفاده از فناوری واقعیت افزوده است. این شرکت تمرکز زیادی روی عینک واقعیت افزوده خود دارد که مدتی پیش از ساخت آن خبر داده بود. اما به تازگی خبری منتشر شده است که از همکاری شرکتی دیگر با اپل برای طراحی عینک آینده نگرانه خود خبر می دهد.

همکاری اپل و Valve

یکی از خبرگزاری های فناوری به تازگی اعلام نموده است که شرکت Valve برای توسعه هدست واقعیت افزوده اپل با آن وارد همکاری شده است. شرکت Valve Index یکی از معروف ترین فراورینمایندگان هدست های واقعیت مجازی است در بازار حال حاضر دنیا است و پتلفرم Steam آن تعداد بسیاری از بازی های VR را به کاربران خود ارائه می دهند. اگر این مسئله صحیح باشد در نتیجه شایعاتی که ادعا می کردند تمرکز اپل علاوه بر دستگاه های VR و AR روی سرگرمی و بازی نیز هست، واقعی تر از گذشته به نظر می رسند.

اپل همچنین برای استفاده از فراورینمایندگان سخت افزاری که Valve به آن اعتماد دارد برنامه ریزی نموده است. این شرکت های فراورینماینده Pegatron و Quanta Computer نام دارند. مطمئنا این مسئله تعجب آوری نیست، زیرا سامسونگ اکنون مدتی است که در حال کار کردن با این دو شرکت است. شرکت Quanta مسئولیت سر هم کردن ساعت های اپل را بر عهده دارد؛ این در حالی است که Pegatron کسری سفارشات آیفون را جبران می نماید. به هر حال، استفاده از این دو شرکت در پروژه ساخت هدست های واقعیت افزوده نشان می دهد که اپل میخواهد این دستگاه را به عنوان یک وسیله اصلی با تعداد فروش میلیونی معرفی کند، چیزی که هنوز هیچ فراوری نماینده هدست های VR به آن نرسیده است.

یکی از خبرگزاری های فناوری ادعا می نماید که احتمالا محصولات جدید اپل که از فناوری واقعیت افزوده استفاده می نمایند قرار است در نیمه دوم سال 2020 وارد بازار شوند. این زمان از پیش بینی یکی از تحلیلگران فناوری که سه ماهه دوم سال بعد را هدف اپل اعلام نموده بود دیرتر است. به هر حال 2020 سال بسیار مهمی در زمینه فناوری واقعیت افزوده است و ما بی صبرانه برای دیدن تغییرات و پیشرفت های آن منتظر هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همکاری اپل با Vavle برای توسعه عینک های واقعیت افزوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری اپل با Vavle برای توسعه عینک های واقعیت افزوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید