واکسن بزنید و از تخفیف شهریه برخوردار شوید

به گزارش وبلاگ گربه، یک دانشگاه آمریکایی در راستای تشویق دانشجویان خود برای واکسن زدن، به آن ها تخفیف شهریه می دهد.

واکسن بزنید و از تخفیف شهریه برخوردار شوید

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ گربه، به نقل از ام بی سی، یک دانشگاه در ایالت نیوجرسی آمریکا بیان کرد طرح هایی را برای تشویق دانشجویان برای واکسن زدن در نظر گرفته است که در قالب کاهش شهریه اجرا می گردد.

بر این اساس، دانشگاه رووان (Rowan) که دانشگاهی دولتی است، به دانشجویان خود بیان کرد که در صورت واکسن زدن تا قبل از تاریخ 7 اوت، برای ترم پاییز هزار دلار تخفیف شهریه دریافت می نمایند. به ابن ترتیب دانشجویان تمام وقت 500 دلار تخفیف می گیرند و دانشجویانی که در خوابگاه های دانشگاه نیز زندگی می نمایند، درهزینه خوابگاه خود 500 دلار دیگر تخفیف می گیرند.

مقامات این دانشگاه گفتند: پیغام امروز ما ساده است. ما میدانیم جهت عادی سازی واکسیناسیون جهت سختی است و ما می خواهیم کل جامعه ما برای رسیدن به هدف واکسیناسیون گسترده متعهد شوند.

دانشگاه رووان بیان کرد که اگر دانشجویی در خوابگاه دانشگاه زندگی کند و واکسینه نشده باشد، باید به صورت هفته ای تست ابتلا به کووید-19 دهد.

هزینه یک ترم تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان ایالتی 7 هزار و 188 دلار است و این میزان برای دانشجویان خارج از ایالت به 11 هزار و 704 دلار می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکسن بزنید و از تخفیف شهریه برخوردار شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن بزنید و از تخفیف شهریه برخوردار شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید