اخبار مجلس

خبرنگاران تصویب قانون مقابله با پولشویی در مجلس مغرب

تهران- خبرنگاران- مجلس نمایندگان مغرب برای خروج این کشور از فهرست خاکستری گروه اقدام مالی بین المللی، روز سه شنبه با اجماع قانون مبارزه با پولشویی را تصویب کرد.

30 اردیبهشت 1400

اماکن تجاری در صورت عدم رعایت دستور العمل های ستاد کرونا پلمپ می شوند

خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت :اماکن تجاری در صورت عدم رعایت دستور العمل های ستاد کرونا پلمپ می شوند .

14 اردیبهشت 1400

دستورالعمل ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در انتظار تأیید فرمانداری

تهران (پانا) - نرخ پایه بهای خدمات هر متر مربع فضای اختصاصی برای استقرار کالا و محصولات تولیدی و خودرو (موتوری) 78،000 ریال و برای مشاغل سیار (غیر موتوری) مبلغ 150،000 ریال در سال 1400 مشخص شده است.

28 فروردین 1400

رئیس پلیس راهور خبر داد: احتمال تغییر شرایط ترددهای نوروزی خبرنگاران

رئیس پلیس راهور ناجا تکلیف مردم برای رفتن یا نرفتن به سفرهای نوروزی را تشریح کرد و افزود: ممکن است با افزایش یا کاهش شهرهای قرمز شرایط تردد تغییر کند.

5 فروردین 1400

وکیل خانواده قاضی منصوری: همراهی یک خانم با منصوری صحت دارد

وکیل خانواده غلامرضا منصوری با بیان اینکه ابهامات زیادی پیرامون این پرونده وجود دارد و تا به امروز گزارش و اطلاعاتی به دست ما نرسیده است، شایعاتی مبنی بر همراهی یک خانم با غلامرضا منصوری را تایید کرد!

24 بهمن 1399

پیشنهاد کمیسیون بهداشت برای افزایش حقوق کارورزان پزشکی و دستیاران تخصصی در بودجه

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که کمیسیون بهداشت پیشنهاد افزایش حقوق کارورزان پزشکی و دستیاران تخصصی را در لایحه بودجه 1400 تصویب نموده است.

20 بهمن 1399

تشکل ها و استانداران در تنظیم بازار به وزارت صمت یاری نمایند

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت استفاده از ظرفیت و دیدگاه های تشکل های صنفی و همچنین استانداران در امر تنظیم بازار، تأکید کرد.

12 بهمن 1399

موافقت کمیسیون برنامه با افزایش 25 درصدی حقوق ها در سال 1400

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی جزئیات لایحه بودجه در جلسه امروز این کمیسیون از موافقت اعضای کمیسیون با افزایش 25 درصدی حقوق ها در لایحه بودجه 1400 خبر داد.

8 بهمن 1399

47 درصد سهم صندوق توسعه ملی در اختیار دولت

با وجود افزایش چند برابری منابع نفتی دولت در سال آینده همچنان سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی 20 درصد پیش بینی شده و کامل پرداخت نمی گردد؛ بر این اساس بیش از 47 درصد منابع ورودی به صندوق در سال 1400 اختیار دولت قرار خواهد گرفت.

11 دی 1399

خبرنگاران خرید حمایتی زعفران طرح پرداخت تسهیلات به زعفرانکاران را به حاشیه راند

مشهد- خبرنگاران- نایب رییس شورای ملی زعفران گفت: با شروع خرید حمایتی زعفران از سوی سازمان تعاون روستایی، تسهیلات 10 هزار میلیارد ریالی که با پیگیری یک نماینده مجلس به خرید زعفران اختصاص یافته بود به دلیل فرایند طولانی بانکها در پرداخت آن به کار نمی آید....

15 آذر 1399

خبرنگاران سیاستهای داخلی بایدن در صورت پیروزی در انتخابات به روایت رویترز

تهران-خبرنگاران- خبرگزاری رویترز طی گزارشی به تغییرات در سیاست های داخلی اشاره کرد که در صورت پیروزی جو بایدن نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این کشور شاهدش خواهد بود.

13 آذر 1399

آخرین شرایط جسمانی قالیباف پس از ابتلا به کرونا

خبرنگاران : پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف وضع خوبی از لحاظ شدت بیماری دارند و در مرحله خفیف بیماری کرونا هستند.

6 آذر 1399

واکنش مردم به طرح خودروی رایگان ، آخرش نه ماشین میدن نه سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران، روز پنجشنبه ششم شهریور ماه سیدعلی موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن از طرح خودروری رایگان اطلاع داد و گفته بود بر اساس این طرح هر خانوار پنج دهک پایین جامعه صاحب یک خودرو می گردد.

29 مهر 1399

خبر مهم از تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت

خبرنگاران : عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پذیرش بحث تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت از سوی دولت گفت: کمیته امداد مامور شده است تا روستاییان، کارگران فصلی و ساختمانی و افرادی که تحت پوشش هیچ نهادی...

26 مهر 1399

برخی فعالیت ها در 5 شهرستان البرز یک هفته تعطیل شد، احتمال اعمال محدودیت در کرج

خبرنگاران/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از اعمال محدودیت های یک هفته ای به منظور توقف چرخه شیوع کرونا در استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خبر داد.

15 شهریور 1399

اصولگرایان جوانی که وارد نهادهای قدرت شدند ، از انتصاب های قالیباف تا محسن رضایی

نسل سوم اصولگرایان کم کم آماده جانشینی و نقش آفرینی جدی تر در ساختار سیاسی کشور می شوند.

21 مرداد 1399

چرا افزایش حقوق 50 درصدی بازنشستگان اجرا نشد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در اینستاگرام از چرایی پرداخت نشدن 50 درصد افزایش حقوق به بازنشستگان سخن گفت.

1 خرداد 1399

اقلام بهداشتی ایستگاه های غربالگری باید به خوبی در خراسان شمالی تامین شود

خبرنگاران/خراسان شمالی استاندارخراسان شمالی گفت: اقلام بهداشتی و مورد نیاز تمام ایستگاه های غربالگری باید در قالب یک برنامه منظم تامین شود.

16 اردیبهشت 1399

گردشگری مجازی در هرمزگان راه اندازی می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: سایت گردشگری مجازی در هرمزگان راه اندازی می گردد.

16 اردیبهشت 1399

بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تا خاتمه سال 99 باید پرداخت گردد

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 از مصوبه این کمیسیون در خصوص تادیه بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی تا انتها سال 99 اطلاع داد.

7 اسفند 1398
تعداد: (30)