اخبار سیاسی

عربستان، افشاگری معارض برجسته سعودی درباره وعده های دروغین بن سلمان

نویسنده و شخصیت مخالف سعودی ضمن تاکید بر ضعف سیاست ولیعهد سعودی مصاحبه تلویزیونی اخیر وی را بیانگر وعده های پوچ و دروغینش دانست.

4 تیر 1400

روحانی، مشکل بخش خصوصی در واردات واکسن را حل می کند؟

به گزارش خبرنگاران، پنجشنبه گذشته رئیس جمهور درباره واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی گفت: هر شرکتی که برای ورود واکسن کوچک ترین مسئله ای دارد، به دفتر رییس جمهور نامه بنویسد. من مستقیم مسأله را دنبال می کنم زیرا در هفته های آینده به راحتی می توانیم میلیون...

24 خرداد 1400

این بازگشایی غیر قانونی است، بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند

در هفته جاری 50 در صد از اصناف شغلی مختلف اقدام به بازگشائی مغازه ها و محل کسب کرده که با واکنش شدید معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری روبرو شد.

22 خرداد 1400

سازمان ملل: اوضاع انسانی در یمن در آستانه فروپاشی است، نزدیک به 5 میلیون یمنی تنها یک گام با قحطی فاصله دارند

بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با استقبال از بیماران مخالفند چراکه منابعی برای معالجه ندارند.

18 خرداد 1400

یک هزار میلیارد تومان مشوق های صادراتی برای سال جاری مصوب شده است

تهران (پانا) - رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب یک هزار میلیارد تومان برای مشوق های صادراتی در بودجه سال 1400 اطلاع داد و خاطرنشان کرد که سال گذشته 35 میلیارد دلار صادرات از کشور انجام شده است که مقصد 60 درصد آن کشورهای همسایه بود.

11 خرداد 1400

خبرنگاران تصویب قانون مقابله با پولشویی در مجلس مغرب

تهران- خبرنگاران- مجلس نمایندگان مغرب برای خروج این کشور از فهرست خاکستری گروه اقدام مالی بین المللی، روز سه شنبه با اجماع قانون مبارزه با پولشویی را تصویب کرد.

30 اردیبهشت 1400

تمامی 88 هزار نفر مشمول قانون الحاق تبصره 10 ماده 17 قانون معین تکلیف استخدامی معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش از معین تکلیف تمامی 88 هزار نفر مشمول قانون الحاق تبصره 10 ماده 17 قانون معین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، اطلاع داد.

28 اردیبهشت 1400

13 کارگردان نابغه که با اولین فیلمشان نامزد اسکار شدند

ساخت فیلم اول قدم بزرگی برای یک کارگردان است اما اگر با نامزدی جایزه اسکار همراه شود دیگر باید آن را نوعی دستاورد برجسته در نظر گرفت.

27 اردیبهشت 1400

دستور فوری معاون اول رئیس جمهور: هر مسئولی با سوءاستفاده واکسن کرونا زد، برکنار گردد

خبرنگاران : جهانگیری گفت: هر مدیری در هر رده ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد

21 اردیبهشت 1400

حفاظت از عرصه های زیست محیطی وظیفه همه است

معاون اول رئیس جمهور از استانداران کشور خواست تا در سال آبی جدید، ساز و کار جدی و نظارت بیشتری برای تخصیص دقیق آب تالاب ها در کنار بخش های کشاورزی و صنعت داشته باشند.

16 اردیبهشت 1400

اماکن تجاری در صورت عدم رعایت دستور العمل های ستاد کرونا پلمپ می شوند

خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت :اماکن تجاری در صورت عدم رعایت دستور العمل های ستاد کرونا پلمپ می شوند .

14 اردیبهشت 1400

ولیعهد سابق اردن به همراه 20 تن دیگر بازداشت شد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه واشنگتن پست شامگاه شنبه به وقت امان در گزارشی مدعی شد که مقامات اردن ولیعهد سابق این کشور را بازداشت و حدود 20 تن دیگر را به اتهام تهدید علیه ثبات کشور دستگیر کردند.

2 اردیبهشت 1400

دستورالعمل ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در انتظار تأیید فرمانداری

تهران (پانا) - نرخ پایه بهای خدمات هر متر مربع فضای اختصاصی برای استقرار کالا و محصولات تولیدی و خودرو (موتوری) 78،000 ریال و برای مشاغل سیار (غیر موتوری) مبلغ 150،000 ریال در سال 1400 مشخص شده است.

28 فروردین 1400

جهش قیمت نفت پس از تصمیم جدید اوپک

به گزارش خبرنگاران، بهای معاملات نفت برنت دو دلار و 67 سنت معادل 4.2 درصد افزایش یافت و در 66 دلار و 74 سنت در هر بشکه بسته شد در حالی که پیشتر تا مرز 67 دلار و 75 سنت صعود نموده بود که بالاترین قیمت از ژانویه سال 2020 بود.

18 فروردین 1400

مغز سازمان، جذب نخبگان؛ چگونه می توان نگاه متفاوتی به مدیریت منابع انسانی داشت؟

به نقل از اندیشه پویا؛ یک ماه پیش تر در مراسمی از گزارش سرمایه های انسانی خبرنگاران رونمایی شد؛ اتفاقی که نه فقط از منظر شفافیت این نهاد در بازار آزاد جالب توجه بود، بلکه می توانست نشان دهد مدل مدیریت منابع انسانی در بازارهای ایران چه رشدی پیدا نموده...

9 فروردین 1400

رئیس پلیس راهور خبر داد: احتمال تغییر شرایط ترددهای نوروزی خبرنگاران

رئیس پلیس راهور ناجا تکلیف مردم برای رفتن یا نرفتن به سفرهای نوروزی را تشریح کرد و افزود: ممکن است با افزایش یا کاهش شهرهای قرمز شرایط تردد تغییر کند.

5 فروردین 1400

حمیدرضا مومنی ازندریانی دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد شد

وزیر اقتصاد با صدور حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

3 فروردین 1400

بیوگرافی کیهان کلهر؛ سفیر موسیقی ایران

بیوگرافی کیهان کلهر: کیهان کلهر متولد سوم آذر ماه سال 1342 در کرمانشاه است. وی نوازنده و آهنگساز منطقه کرد ایران است که ساز تخصصی او کمانچه است، ولی تنبور، سه تار و شاه کمان نیز می نوازد. کیهان کلهر هم در ایران و هم خارج از ایران اجرا های متعددی...

19 اسفند 1399

آذری جهرمی: سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی به 6.4 رسیده است

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت فضای کوهستانی در استان قزوین زیاد است و به دلیل جغرافیای خاص این استان مشکلاتی وجود دارد، تلاش می کنیم شاخص استان قزوین را تا خاتمه دولت افزایش دهیم و 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار قزوین به اینترنت متصل...

18 اسفند 1399

خبرنگاران نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 1400 انجام می شود

تهران- خبرنگاران- دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را اردیبهشت ماه اظهار داشت و گفت: با همکاری وزارت بهداشت در حال طراحی و تدوین پروتکل های بهداشتی برای روز انتخابات هستیم

9 اسفند 1399
تعداد: (189)