والیبال

تصاویری از مصدومیت شدید ملی پوش والیبال ایران در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه 3 بر یک شهداب یزد را شکست داد.

21 آذر 1399

فدراسیون هدف تیم ملی والیبال در المپیک را معین کند

محمود افشاردوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: ابتدا ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالحسین (ع) را به مردم تسلیت می گویم و امیدواریم خانواده والیبال در این روزها ما را دعا نمایند. با توجه به اینکه تیم ملی رویدادی...

26 مهر 1399

اهالی کشتی در انتظار چراغ سبز ستاد مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته بود که ستاد مقابله با کرونا با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین تصمیمات در مورد از سرگیری فعالیت های ورزشی را اعلام نمود.

5 مرداد 1399

تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی با شرکت تیم های لهستان، ایتالیا، اوکراین و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هفته جاری در بوشهر برگزار می گردد.

4 فروردین 1399

اختلاف هینن با فدراسیون والیبال لهستان

درخواست سرمربی تیم ملی والیبال لهستان برای خاتمه مسابقات لیگ این کشور زودتر از موعد معین شده هنوز مورد موافقت مسئولان فدراسیون والیبال لهستان قرار نگرفته است.

29 اسفند 1398

شکست پیکان و تداوم پیروزی های سایپا در لیگ والیبال بانوان

هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان با انجام سه ملاقات پیگری شد.

21 اسفند 1398

ایران در دفاع و پاس، خیلی خوب است

خبرنگاران: بازیکن تیم ملی والیبال برزیل گفت: تیم ملی ایران شاید در حمله، قدرت لهستان و ایتالیا را نداشته باشد اما در دفاع و پاس، خیلی خوب است.

30 آبان 1398