ایران در دفاع و پاس، خیلی خوب است

به گزارش وبلاگ گربه، خبرنگاران: بازیکن تیم ملی والیبال برزیل گفت: تیم ملی ایران شاید در حمله، قدرت لهستان و ایتالیا را نداشته باشد اما در دفاع و پاس، خیلی خوب است.

ایران در دفاع و پاس، خیلی خوب است

به گزارش وبلاگ گربه، در حالی که فقط 22 سال دارد اما خیلی ها او را مهم ترین مهره تیم ملی والیبال برزیل می دانند. ریکاردو لوکاره لی در دومین فصل حضورش در تیم ملی برزیل، کاملا آماده است تا تمام توانایی هایش را زیر نظر برناردو رزنده در لیگ دنیای ارائه کند. تیم ملی برزیل در لیگ دنیای 2014 با تیم های ایران، ایتالیا و لهستان همگروه است.

بازیکن تیم ملی والیبال برزیل گفت وگویی با سایت فدراسیون دنیای والیبال انجام داده که در زیر می خوانید:

سخت ترین حریف برزیل در لیگ دنیای چه تیمی است؟

به نظر من همه تیم ها. لهستان تیم قدرتمندی است و ما این موضوع را به خوبی می دانیم. آنها قوی و بسیار ماهر هستند. حرکت دادن توپ مقابل لهستان بسیار سخت است. ایتالیا نیز یک رقیب سنتی با سرویس هایی سنگین است. تیم ملی ایران هم شاید در حمله، قدرت لهستان و ایتالیا را نداشته باشد اما در دفاع و پاس، خیلی خوب است. هر 3 تیم واقعا قوی هستند.

بعد از لیگ دنیای 2013، آیا حس می کنی برای لیگ دنیای 2014 آماده تر هستی؟

لیگ دنیای پارسال، اولین تورنمنت بزرگی بود که من برای تیم ملی بازی کردم و بازی اول خیلی برایم بغرنج بود. لهستانی ها عاشق والیبال و تیم ملی کشورشان هستند و از بازیکنان خود به شدت حمایت می نمایند. من سال گذشته قبل از بازی با این تیم بسیار نگران بودم اما حالا پس از چند بازی برای تیم ملی در این سطح، نگرانی کمتری دارم و می توانم به بهترین شکل به تیمم یاری کنم.

به نظرت تیم ملی برزیل در این لیگ دنیای به چه مقامی می رسد؟

ما سال جاری شرایط چندان خوبی نداریم چون کمتر از سال گذشته در کنار هم تمرین نموده ایم. بازیکنان سادا کروزیرو درگیر مسابقات جام باشگاه های دنیا و سایر بازیکنان هم در اروپا مشغول بودند. ما سال قبل هم زمان کمی برای تمرین داشتیم اما همه بازیکنان در اردو بودند. سال جاری ما فقط یک هفته در کنار هم تمرین کردیم.

سال جاری 4 بازی خانگی تیم ملی برزیل در شهرهایی برگزار می گردد که تا کنون میزبان مسابقات ملی نبوده است.

ما تا حالا در جاراگوا دو سول و مارینگا بازی ننموده ایم و با جو این سالن ها آشنا نیستم اما امیدوارم مردم این شهرها از ما حمایت لازم را بنمایند. به تجربه به من ثابت شده که هر جا تیم ملی برزیل بازی کند، تماشاگران ما به یاری ما خواهند آمد.

منبع: تسنیم

به "ایران در دفاع و پاس، خیلی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در دفاع و پاس، خیلی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید