آخرین اخبار از زمان پخش گاندو خبرنگاران

به گزارش وبلاگ گربه، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به فضای فصل دوم گاندو که نوروز 1400 پخش می گردد بیان نمود که این سریال قصه ملتهبی دارد.

آخرین اخبار از زمان پخش گاندو خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ گربه، مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره پخش سریال نوروزی این شبکه در ایام نوروز 1400 اعلام کرد: سریال نوروز ما گاندو 2 خواهد بود و با همین عنوان هم از شبکه سه پخش می گردد.

وی درباره تفاوت ها در اطلاع رسانی نسبت به نام سریال و حتی پخش آن شرح داد: علت اینکه اطلاع رسانی های متفاوتی نسبت به این سریال و به طور کلی سریال نوروزی شبکه سه صورت گرفت، حساسیت هایی است که حول پخش گاندو وجود داشت و در واقع غرض این بود که فشار ها و حساسیت ها نسبت به پخش این سریال کاهش پیدا کند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره زمان پخش سریال نیز اعلام کرد: این سریال از شنبه 30 اسفند ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه می رود.

آذرپندار درباره باکس پخش سریال شبکه سه در ایام نوروز که پیش از این ساعت 20 بود، گفت: خوشبختانه باکس سریال نوروزی بعد از سه سال که ساعت 20 بود، با نظر مثبت معاون سیما اقای شاه آبادی به 20:45 منتقل شده است که حتماً اتفاق مثبتی است. چون ساعت 20 در شش ماهه نخست زمان مناسبی نیست. ان شا الله از امروز هم تیزر های سریال روی آنتن می رود و در خصوص زمان پخش اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرگروه فیلم و سریال های شبکه سه در ادامه درباره ویژگی های این مجموعه مطرح کرد: می توانم قول بدهم که مثل فصل یک، کاری با جذابیت بالا به لحاظ پروداکشن و قصه خواهیم داشت و این فصل حتی از فصل نخست پروداکشن عظیم تری دارد. اتفاقات متفاوتی هم در قصه این سریال رخ می دهد که به موقع اطلاع رسانی می گردد.

وی درباره پخش سریال اکشن جاسوسی در ایام نوروز و جلب مخاطب نیز گفت: تا به حال در این ایام اکشن جاسوسی پخش نشده است و اتفاق جدیدی است. گاندو 2 برای مخاطب جذاب خواهد بود و مؤلفه های جذابیت فصل نخست از جمله قصه، ترکیب بازیگران فصل نخست و پروداکشن کاملاً در آن حفظ شده است.

آذرپندار درباره پرونده های امنیتی که در این سریال به آن ها پرداخته شده است، نیز گفت: بهتر است که فعلاً وارد جزئیات نشویم، اما این سریال قصه ملتهبی دارد. به هر حال فکر می کنم کار های جاسوسی امنیتی که در یکی دو سال اخیر پخش شده است، همگی با استقبال رو به رو بوده است و گاندو جز آن دسته از سریال هایی است که مطالبه ساخت فصل دوم ان وجود داشته است.

وی در سرانجام اعلام کرد: بانوی عمارت و نجلا هم جزو همین سریال ها بوده اند که مخاطب دوست دارد فصل دوم آن ها را ببیند و از همین رو، ان شا الله به زودی این دو سریال هم وارد فرایند ساخت خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین اخبار از زمان پخش گاندو خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از زمان پخش گاندو خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید