افتخار کشتی گیر شیرازی در سطح جهان

به گزارش وبلاگ گربه، اتحادیه جهانی کشتی، میثم دلخانی، کشتی گیر فرنگی کار شیرازی را به عنوان سومین کشتی گیر برتر جهان انتخاب کرد.

افتخار کشتی گیر شیرازی در سطح جهان

به گزارش وبلاگ گربه به نقل از ایرنا، دلخانی از استان فارس در وزن 63 کیلوگرم که وزنی غیر المپیکی است پس از استفان ماریان روسی و اوتا شینوبو از کشور ژاپن به مقام سوم دست یافت.

میثم دلخانی که سی ام بهمن ماه 98 مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در وزن 63 کیلوگرم را از آن خود کرد در اردوی جدید تیم ملی در وزن 60 کیلوگرم که وزن المپیکی است به اردو دعوت شده است تا شانس خود را برای دریافت سهمیه المپیک 2020 توکیو ژاپن آزمایش کند.

این اردو قرار بود اسفندماه 98 در تهران برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا به وقت دیگری موکول شد.

وزن های 60، 67، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم جزو 6 وزن المپیکی هستند.

میثم دلخانی تا به امروز مدال طلای امیدهای جهان و آسیا را در سال 2019، مدال برنز جوانان جهان (2016) نشان برنز جوانان آسیا (2015) و مدال برنز نوجوانان آسیا در سال 2013 را در کارنامه دارد و مدال برنز 2020 دهلی نو در رده بزرگ سالان نیز به کارنامه این کشتی گیر جوان اضافه شد.

همچنین محمدعلی گرایی دیگر کشتی گیر شیرازی در وزن 77 کیلوگرم که وزنی است المپیکی از سوی اتحادیه کشتی جهانی در رده بندی کشتی فرنگی به عنوانی بهتر از هفتم نتوانست دست یابد، در این وزن کشتی گیران مجارستان، سوئد و ارمنستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

گرایی شانسی برای کسب سهمیه در المپیک 2020 ژاپن ندارد.

اما محمدعلی گرایی ملی پوش وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی در پیکارهای قهرمانی جهان در جدول شانس مجدد این وزن با پیروزی مقابل حریفی از مولداوی ضمن راهیابی به دیدار رده بندی، سومین سهمیه المپیکی کشتی ایران را نیز گرفت.

کمیته بین المللی المپیک توکیو، این رویداد را به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک سال به تعویق انداخت.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتخار کشتی گیر شیرازی در سطح جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخار کشتی گیر شیرازی در سطح جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید