اراک میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور

به گزارش وبلاگ گربه، اراک- رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان و هیأت دو و میدانی استان مرکزی و موافقت این فدراسیون، مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور در 2 بخش بانوان و آقایان به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

اراک میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور

هاشم صیامی در جریان بازدید از امکانات و شرایط میزبانی اراک در مصاحبه با وبلاگ گربه، اظهار کرد: استان مرکزی در بیشتر رشته های ورزشی به ویژه دو و میدانی از زیرساخت ها و ظرفیت های خوبی برخوردار است و حضور رئیس هیأت توانا در این رشته ورزشی، در رشد و بالندگی این ورزش می تواند بسیار مؤثر و نقش آفرین باشد.

وی اعلام نمود: البته ورزش پایه و مادر، یعنی دو و میدانی و دیگر ورزش ها باید با هدف ارتقا و آماده شدن بستر قهرمانی برای ورزشکاران از سوی صنایع حمایت شوند و حضور صنایع در ورزش استان مرکزی می تواند در پیشرفت ورزش این استان بسیار مؤثر واقع گردد. البته در بیشتر استان ها که صاحب صنایع هستند، که این اتفاقات میمون اتفاق افتاده است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد: در بازدید از امکانات و ظرفیت های موجود در اراک شرایط برای برگزاری رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور از هر لحاظ آماده است اما احتیاج است بعضی از امکانات و موارد پشتیبانی برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت ها مورد آنالیز قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، نیز در حاشیه سفر یک روزه رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی و بازدید از امکانات ورزش دو و میدانی برای میزبانی مسابقات، در مصاحبه با وبلاگ گربه، اعلام نمود: در جریان بازدید رئیس فدراسیون دو و میدانی از امکانات و زیرساخت های ورزش دو و میدانی استان مرکزی، در مورد حمایت همه جانبه از ورزش مادر استان مرکزی یعنی دو و میدانی و همچنین پشتیبانی از فرایند آماده سازی حسین رسولی ورزشکار استان مرکزی و قهرمان ماده پرتاب دیسک جوانان آسیا به منظور کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک توکیو از سوی رئیس فدراسیون قول های مساعد داده شد.

عابد حقدادی، بازدید از پیست استادیوم 15 هزار نفری اراک و امکانات موجود در آن برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، بازدید از استادیوم شهدای پنجم مرداد و پیست تارتان در دست احداث آنکه مقرر شد به عنوان کمپ تخصصی ورزش دو میدانی در شهرستان مورد بهره برداری قرار گیرد از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور به استان مرکزی بود.

لازم به ذکر است، در این بازدید علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی و همچنین مجید فروتن رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اراک میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراک میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید