اهالی کشتی در انتظار چراغ سبز ستاد مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ گربه، هفته گذشته بود که ستاد مقابله با کرونا با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین تصمیمات در مورد از سرگیری فعالیت های ورزشی را اعلام نمود.

اهالی کشتی در انتظار چراغ سبز ستاد مقابله با کرونا

طبق این اطلاعیه شروع فعالیت های ورزشی در مناطق سفید، زرد و قرمز کشور تشریح و در نهایت مقرر شد رشته های مثل فوتبال، والیبال، هندبال و … با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فعالیت خود را استارت بزنند.

اما رشته های دیگری مثل کشتی، جودو، بوکس، تکواندو، ووشو و کاراته با توجه به میزان برخورد بسیار بالا، فعلاً باید در صف انتظار باشند تا ستاد مقابله با کرونا، زمان شروع فعالیت این رشته ها را هم اعلام کند.

در این میان اهالی کشتی همچنان ثانیه شماری می نمایند تا با شروع اردوهای تیم ملی، دوباره زیر یک سقف جمع شوند و برنامه های آماده سازی خود را استارت بزنند. فدراسیون کشتی نیز بارها در این مدت آمادگی خود را برای برگزاری اردوهای تیم ملی در شرایطی کاملاً بهداشتی و قرنطینه اعلام نموده، اما طبق ضوابط و تصمیمات کلان بهداشتی کشور، فعلاً چنین مجوزی برای شروع فعالیت های کشتی صادر نشده است.

البته گفته می گردد شاید مجوز شروع فعالیت های محدود و تحت پروتکل های بهداشتی در کشتی هم ممکن است از اواخر خرداد ماه صادر گردد که این موضوع بستگی به کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح کشور دارد. از سوئی دیگر اتحادیه جهانی کشتی هم تمامی رویدادهای خود را تا روز 11 تیرماه سال جاری به تعویق انداخته، اما این احتمال می رود بعضی از کشورها مثل ایران بتوانند با فروکش کردن موج ابتدایی ویروس کرونا، زودتر از این زمان، برنامه های خود را شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اهالی کشتی در انتظار چراغ سبز ستاد مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی کشتی در انتظار چراغ سبز ستاد مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید