بادامکی: پرسپولیس در ایجاد موقعیت مشکل دارد، باید به بهترین شکل تیم ملی را حمایت کنیم

به گزارش وبلاگ گربه، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در مالکیت توپ پیروز است اما مالکیتی که همراه با ایجاد موقعیت نباشد ثمره ای ندارد.

بادامکی: پرسپولیس در ایجاد موقعیت مشکل دارد، باید به بهترین شکل تیم ملی را حمایت کنیم

حسین بادامکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ گربه در مورد شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل و بازی نه چندان خوبی که سرخپوشان در این مسابقه ارائه کردند، گفت: طرفداران پرسپولیس نباید با یک باخت نسبت به آینده تیم شان ناامید باشند. یک تیم روز خوب و بد دارد که البته پرسپولیس در ملاقات با الدحیل خیلی بد بازی نکرد. شاید بهتر باشد بگوییم پرسپولیس این بازی را بد و بدون تمرکز آغاز کرد. الدحیل هم تیمی نیست که شما جلوی آن دچار اشتباه شده و تنبیه نشوید. این تیم در 15 دقیقه نخست کاملاً بر بازی تسلط پیدا کرد و توانست دو گل به پرسپولیس بزند تا بازیکنان غافلگیر شوند.

تیم های آسیایی با انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس قرار می گیرند

وی اضافه کرد: پرسپولیس در نیمه دوم بازی با الدحیل بر حریف خود تسلط پیدا کرد، اما آن طور که باید نتوانست جز در یکی دو صحنه موقعیت ایجاد کند. فکر می کنم پرسپولیس به خاطر سابقه خوبی که در چند سال اخیر در آسیا داشته است از سوی حریفانش به دقت بررسی شده و با انگیزه بالای آنها روبرو می گردد. به این خاطر شاید بهتر باشد بازیکنان این تیم هم با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شوند. طرفداران انتظار دارند پرسپولیس همانند زمان برانکو در رقابت های آسیایی در حد یک مدعی ظاهر گردد و این مسئله مسئولیت بازیکنان و کادرفنی این تیم را سنگین تر می نماید، اما نباید غافل شد که تیم های عربی هر فصل که می گذرد قدرتمند تر شده و هزینه بیشتری صرف جذب بازیکنان خارجی می نمایند. با این حال مطمئنم پرسپولیس، الدحیل را در تهران شکست خواهد داد.

پرسپولیس در ایجاد موقعیت مشکل دارد

هافبک پیشین پرسپولیس درباره نقاط ضعف این تیم خاطر نشان کرد: پرسپولیس در چند بازی اخیر در ایجاد موقعیت ضعیف نشان داده است. این تیم در مالکیت توپ پیروز است، اما مالکیتی که همراه با ایجاد موقعیت نباشد ثمره ای ندارد. کادر فنی پرسپولیس باید سعی کند این نقیصه را رفع کند، چرا که این تیم بازی های حساسی را پیش روی خود در چند هفته آینده می بیند. یحیی گل محمدی و کادرش زمان زیادی نیست که کارشان را در پرسپولیس آغاز نموده اند و باید فرصت بیشتری به آنها داد تا تفکرات خود را در تیم پیاده نمایند.

شناخت گل محمدی از پرسپولیس کم نیست

بادامکی در واکنش به این مسئله که بعضی اعتقاد دارند شاید بهتر بود پرسپولیس با کالدرون ادامه می داد و گل محمدی هم در شهر خودرو می ماند تا هر دو این تیم از این جابه جایی ها در آستانه لیگ قهرمانان آسیا متضرر نشوند، گفت: نظرات مختلف و قابل احترام است. پرسپولیس فصل را با کالدرون خوب آغاز نکرد، اما رفته رفته شکل گرفت و به صدر جدول رقابت های لیگ هم صعود کرد. در هر صورت مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند با این مربی آرژانتینی قطع همکاری نمایند و به سراغ گل محمدی بروند. مربی که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را داشت و با تعدادی از نفرات اصلی این تیم هم کار نموده بود. در چنین شرایطی خیلی سخت نبود که یحیی بخواهد از پرسپولیس شناخت پیدا کند یا بر عکس بازیکنان با تفکرات وی آشنا شوند. در این سمت هم شهر خودرو شاید نسبت به نیم فصل اول دچار اُفت شده باشد، اما شرایطش بد نیست. شاید بهتر باشد چند بازی دیگر بگذرد تا بتوان در این باره اظهار نظر کرد.

نباید از شهر خودرو توقع زیادی داشت

وی که در تیم های مشهدی هم توپ زده است با اشاره به شرایط سختی که شهر خودرو در لیگ قهرمانان دارد، اظهار داشت: نمی گردد از تیمی که برای اولین بار لیگ قهرمانان را تجربه می نماید انتظار زیادی داشت. آنهم در شرایطی که برنامه ها به شکلی به تیم های ایرانی تحمل شده که مجبورند خارج از کشورمان بازی های خود را در لیگ قهرمانان انجام دهند. شهر خودرو در گروه خیلی سختی قرار گرفته و در گام اول به مصاف تیم مقتدر و قهرمان آسیا یعنی الهلال رفت. شاید بهتر باشد که فشار و توقع را از این تیم برداریم و تیم خوب مشهد را حمایت کنیم تا ان شاءالله نماینده شایسته ای برای ایران باشند.

الان وقت انتقاد از اسکوچیچ نیست

پیشکسوت فوتبال ایران در انتها درباره انتقاداتی که متوجه اسکوچیچ است و بعضی مربیان ایران خود را شایسته تر از او برای سرمربیگری تیم ملی می دانند، گفت: هر فردی آزاد است نظرش را اعلام کند، اما اگر ایرادی وارد است، نسبت به نوع انتخاب سرمربی تیم ملی است. بعد از رفتن کارلوس کی روش صحبت از نام های بزرگ شد و وقتی ویلموتس هم پیروز نشان نداد باز صحبت از برانکو ایوانکوویچ شد، اما به یکباره فدراسیون اعلام نمود دنبال مربی ایرانی هستیم. در همین کش و قوس به سراغ دراگان اسکوچیچ رفتند. نظر من این است که باید مربی می آوردیم که نامش واقعاً بزرگ تر از فوتبال کشورمان باشد. حالا که این اتفاق رخ نداده نباید به خاطر منافع شخصی اسکوچیچ را تخریب کنیم، چرا که دودش به چشم تیم ملی خواهد رفت. چهار بازی حیاتی داریم و باید به بهترین شکل تیم ملی را حمایت کنیم تا به سلامت از این مرحله عبور کند و بعد از آن فرصت آوردن یک مربی بزرگ خارجی را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بادامکی: پرسپولیس در ایجاد موقعیت مشکل دارد، باید به بهترین شکل تیم ملی را حمایت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامکی: پرسپولیس در ایجاد موقعیت مشکل دارد، باید به بهترین شکل تیم ملی را حمایت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید