تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ گربه، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی با شرکت تیم های لهستان، ایتالیا، اوکراین و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هفته جاری در بوشهر برگزار می گردد.

تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ گربه از بوشهر، احمد بهروزیان فر ظهر امروز در نشست آنالیز اجرای تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر میزبان تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتبال ساحلی گفت: برای نخستین بار در کشور این استان میزبان تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتبال ساحلی با حضور تیم های لهستان، ایتالیا، اوکراین و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها فردا 24 بهمن وارد استان می شوند خاطر نشان کرد: این بازی ها از 26 بهمن شروع می گردد تا 28 بهمن ادامه می یابد.

بهروزیان فر با بیان اینکه چهارنفر از اعضا تیم ملی فوتبال ساحلی کشور از استان بوشهر است اعلام نمود:با توجه به نقش و صندلی استان در زمینه مسابقات ساحلی و ورزش های آبی کوشش می گردد استان بوشهر به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور معرفی گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از تکمیل استادیوم مسابقات فوتبال ساحلی در بوشهر خبرداد و توضیح داد: کمتر از سه هفته قبل عملیات ساخت زمین ساحلی در دهکده گردشگری برای برگزاری این رقابتها شروع شد که امشب این استادیوم تکمیل می گردد.

وی با اشاره به ظرفیت 2 هزار نفری استادیوم فوتبال ساحلی بوشهر اضافه نمود: هزینه احداث این مجموعه ورزشی افزون بر 2 میلیارد تومان است که گنجایش 2 هزار تماشاچی دارد.

وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی و بارندگی خللی بر بازی ها وارد نمی کند گفت: تیم ملی ایران در هتل پرواز و تیم های خارجی در هتل پلاس مستقر می شوند.

بهروزیان فر اضافه نمود:این تورنمنت سه ساله است و میزبانی خوب استان بوشهر سبب می گردد سال های بعد هم میزبانی به استان بوشهر واگذار گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت:در این استادیوم شرایط برگزاری رقابت های فوتبال، والیبال و هندبال ساحلی وجود دارد.

منبع: تسنیم

به "تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی در بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید