حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!

به گزارش وبلاگ گربه، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی روز جمعه به مصاف هم می فرایند و این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حائز اهمیت است. از یک سو آبی پوشان در صدر جدول قرار دارند و فاصله آنها با تیم های تعقیب کننده به حداقل رسیده و شاگردان فکری برای حفظ این موقعیت ناچار به کسب پیروزی هستند؛ و از سوی دیگر تیم نساجی با نتایج ضعیفی که در هفته های اخیر کسب کرده، به تازگی به جمع دو تیم پایین جدول سقوط کرده و برای فرار از این شرایط به امتیازات این بازی نیاز دارند.

حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!

مدیران نساجی به تازگی وحید فاضلی سرمربی قبلی خود را برکنار کرده و مسئولیت تیم شان را به مجید جلالی سپرده اند، هنوز با جلالی امتیازی به دست نیاورده اند.

آخرین امتیازی که نساجی در لیگ برتر گرفت، دیدار مربوط به هفته نهم مقابل ماشین سازی در قائم شهر بود. این بازی که آخرین حضور فاضلی روی نیمکت نساجی به عنوان سرمربی بود، روز 26 دی برگزار شد و تک امتیازی که سرخ پوشان مازندران در آن بازی گرفتند، آخرین امتیازشان تا امروز است.

یک روز بعد از این بازی مجید جلالی در نقش سرمربی مسئولیت فنی نساجی را بر عهده گرفت و در دو بازی اخیر روی نیمکت این تیم نشست. نساجی در نخستین حضور جلالی اول بهمن مقابل شهرخودرو به میدان رفت و تن به شکست یک بر صفر داد و سپس در خانه مقابل تیم ذوب آهن در حالی با نتیجه 3 بر 2 مقابل ذوب آهن شکست خورد که اولاً سبزپوشان اصفهان از تیم های پایین جدولی بودند که تا قبل از آن بازی پیروزی را تجربه نکرده بودند؛ و دوماً تیم میهمان بیشتر از یک نیمه با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

دیدار استقلال و نساجی سومین تجربه مربیگری جلالی در نساجی است و او هنوز طعم امتیاز با سرخ پوشان را نچشیده است. نساجی هم از 4 بازی آخر خود مقابل ماشین سازی، پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو و ذوب آهن تنها یک امتیاز بابت مساوی برابر ماشین سازی دارد. این آمارها نشان از وخامت اوضاع در تیم نساجی دارد و می تواند مسائل انگیزشی این تیم را برای کسب امتیاز مقابل استقلال افزایش دهد.

دیدار آبی پوشان تهران و سرخ پوشان مازندران از ساعت 17 روز جمعه 17 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید