عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سالی که گذشت

به گزارش وبلاگ گربه، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان آغاز طوفانی در نوزدهیمن دوره لیگ برتر فوتبال داشت.

عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سالی که گذشت

به گزارش ، بعد از کناره گیری پائولو سرجیو از راهنمایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، مسئولان این تیم دراگان اسکوچیچ کروات را به آبادان کشادند تا همانند لیگ نوزدهم بتواند در میان 10 تیم برتر جدول و شاید بالاتر هم قرار بگیرند.

اسکوچیچ بر خلاف انتظار و با دست خالی به شکل اعجاب انگیی با صنعت نفت نتیجه گرفت و تا نیم فصل دوم لیگ از سد تیم هایی، چون شهرخودروی مشهد، تراکتور تبریز و ... گذشت و خط نشان بزرگی برای حریفان کشید.

البته این تیم یکی از سنگین ترین نتایج خود را در لیگ برتر برابر استقلال با نتیجه 5 بر صفر تجربه کرد که اسکوچیچ از آن به نام بهترین نتیجه فوتبالی در کل عمرش یاد می نماید. تیم صنعت نفت تص بیشتر سال را در بی پولی محض بود و از طرفی با همان دستان خالی گل کاشتند و عیسی آل کثیر مهاجم این تیم به همراه شهریار مغانلو ازز پیکان تهران با 10 گل زده در صدر جدول آقای گلی است.

البته آل کثیر هم در تیررس پرسپولیس نهاده شد که با مخالفت نفتی ها رو به رو شد و در این تیم ماندنی شد. در نهایت صنعت نفت با کسب رتبه 4 در جدول رده بندی بهترین نتیجه خودرا در این چند سال در لیگ برتر فوتبال دشت کرد.

تا اینکه اسکوچیچ به بهانه بیماری قلبی ساز جدایی کوک کرد و در نهایت این سرمربی سر از تیم ملی فوتبال در آورد و به عنوان جانشین مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نشست!

حالا مسئولان صنعت نفت که به جدایی عجیب اسکوچیچ از تیمشان اصرار دارند، قصد داشته تا با شکایت به فیفا غرامت 140 هزار دلاری خودرا دریافت نمایند و به موازات این اقدام بهنام سراج بعنوان سرمربی جدید این تیم تا خاتمه فصل انتخاب شد تا این تیم بتواند به آرمانی که در ابتدای فصل داشت دست پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سالی که گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سالی که گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید