حضور 75 درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس گلستان

به گزارش وبلاگ گربه، تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان از حضور 75 درصدی دانش آموزان پایه اول استان در کلاس های درس مدارس شهرستان های دارای شرایط زرد و آبی، از ابتدای بهمن خبر داد.

حضور 75 درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس گلستان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای بهمن 99 بیش از 75درصد دانش آموزان پایه اول و 55درصد دانش آموزان پایه دوم در شهرستان های دارای شرایط زرد و آبی و بیش از 80درصد دانش آموزان دوره ابتدایی و همچنین 33درصد دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم در مدارس کمتر از 50نفر و 40درصد هنرجویان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای استان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس ها حضور یافتند.

وی سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را مهم ترین اولویت آموزش وپرورش در شرایط حاضر برشمرد و گفت: رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به مدیران مدارس استان گوشزد شده است لذا کلاس ها با حداکثر 10 دانش آموز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردند، همچنین فضاهای آموزشی قبل، حین و بعد از حضور دانش آموزان گندزدایی و ضدعفونی می شوند.

گوهری راد گفت: آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل قادر به حضور در کلاس ها نیستند می توانند مطالب آموزشی را از طریق شبکه شاد، درس نامه و یا مدرسه تلویزیونی دریافت دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حضور 75 درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 75 درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید