فورد نسخه ای فراتر از مک - ای را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ گربه، موستانگ مک-ای GT سریع ترین نسخهٔ این کراس اوور الکتریکی محسوب می گردد اما حالا فورد نسخهٔ حتی قوی تر و سریع تری از مک-ای را معرفی نموده است.

فورد نسخه ای فراتر از مک - ای را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ گربه و به نقل از پدال، این نسخهٔ جدید که موستانگ مک-ای GT پرفورمنس ادیشن نام دارد، با برخورداری از 480 اسب بخار قدرت و 860 نیوتن متر گشتاور، 20 اسب بخار قدرت و 30 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به مک-ای GT استاندارد دارد.

فورد برای این GT پرفورمنس ادیشن شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 3.5 ثانیه و بُرد 380 کیلومتر را تخمین زده است. برای مقایسه، موستانگ شلبی GT500 ظرف 3.3 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد. پکیج باطری های مک-ای GT پرفورمنس ادیشن اما تغییری نداشته و مثل GT استاندارد، 88 کیلووات ساعتی است. به گفتهٔ فورد، نسخهٔ جدید مک-ای GT پرفورمنس ادیشن چیزی بیشتر از شتاب و سرعت بهتر را ارائه می نماید زیرا این نسخه به ترمزهای جلوی عظیم تر 19 اینچی با کالیپرهای برمبوی قرمزرنگ و رینگ های 20 اینچی با لاستیک های تابستانی پیرلی مجهز شده و تجهیز آن به یاری فنرهای تطبیقی مغناطیسی نیز هندلینگ بهتر را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر این، سریع ترین نسخهٔ موستانگ مک-ای در داخل هم از جایگاه های فورد پرفورمنس برخوردار شده است. برای مک-ای GT پرفورمنس ادیشن رنگ های بیرونی ویژه مثل نارنجی سایبر، خاکستری تیره، قرمز راپید و سفید استار هم ارائه شده است. خریدارانی که قبلاً موستانگ مک-ای GT را رزرو نموده اند می توانند در بهار سال 2021 این پکیج پرفورمنس ادیشن را به خودروی خود اضافه نمایند. این کراس اوور اسپرت الکتریکی از اواخر تابستان سال آینده نیز راهی بازار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "فورد نسخه ای فراتر از مک - ای را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد نسخه ای فراتر از مک - ای را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید