قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است

به گزارش وبلاگ گربه، با وجود اینکه ممکن است شخصیت اسکارلت ویچ از دکتر استرنج قوی تر باشد، اما این دکتر استرنج است که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محافظ دنیا خواهد بود.

قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است

بر خلاف نقش اساسی اسکارلت ویچ در سریال وانداویژن، پس از فیلم اختصاصی دکتر استرنج (دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی)، به نظر می رسد دکتر استرنج شخصیت اصلی در فاز چهارم مارول باشد. فاز چهارم مارول یک جهانی جدید با ترکیبی تازه از قهرمانان، پس از جدایی مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه خواهد بود.

حالا شخصیت هایی مثل فالکون، سرباز زمستان و اسکارلت ویچ خط های داستانی خودشان را دارند. هنوز برای گردهمایی تیمی از ابرقهرمانان از سراسر جهان زود است، ولی وقتی چنین احتیاجی احساس گردد، مارول احتیاج به شخصیتی دارد تا رهبر برترین قهرمانان زمین باشد.

قهرمانان با تجربه ای مثل هالک، ثور و هاکای همچنان پس از حوادث رخ داده در فیلم انتقام جویان: سرانجام بازی زنده اند، ولی در طول فاز چهارم مشغول مسائل خود هستند. ثور، در فیلم اختصاصی خود ثور: عشق و صاعقه مشغول جنگ با گور، خدای قصاب و تعلیم جین فاستر خواهد بود و هالک که توانسته هوشمند گردد، در سریال هالک-دخت دیزنی پلاس سرگرم هدایت کیت والترز خواهد بود و کلینت بارتون هم در سریال هاکای در حال آموزش دادن به شاگرد خود کیت بیشاپ می گردد. کاپیتان مارول و ماشین جنگ سرگرم درگیری های پیچیده خود در کاپیتان مارول 2 و جنگ های زرهی هستند و ویژن سفید هم مشغول پیدا کردن خودش پس از فروپاشی در سریال وانداویژن خواهد بود.

واندا مکسیموف خودش فاز چهارم ام سی یو را با سریال خودش شروع کرد و بالاخره در این جا بود که عنوان اسکارت ویچ را به دست آورد. او در حال حاضر قدرتمند ترین شخصیت ام سی یو است، زیرا ممکن است چندجهانی را باز نموده و در رسیدن میوتانت ها به این جهان نقشی داشته باشد، اما با این وجود، هنوز نمی توان گفت که اسکارلت ویچ قدرتمند ترین شخصیت ام سی یو است. در حالی که آگاتا هارکنس تایید نموده است که قدرت های واندا از قدرت های جادوگر عالی رتبه فراتر می رود، اما طبق گفته انشنت وان که به نقش دکتر استرنج به عنوان پرنفوذ ترین جادو گر عالی رتبه اشاره نموده، او شخصی است که در مشخص سرنوشت بهتر از همه ما خواهد بود.

دکتر استرنج احتمالا قبل از این که پیتر پارکر را در قسمت بعدی تعلیم دهد، به واندا جادوی فرمال را در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی آموزش می دهد. او احتمالا باید از عنوان خود به عنوان محافظ زمان در برابر لوکی که در خطوط زمانی مختلف در سریال خودش سفر می نماید دفاع کند. این سریال از دیزنی پلاس پخش می گردد. دکتر استرنج هم چنین باید با کنگ فاتح که در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک:کوانتومانیا به سراغ اسکات لنگ می آید مقابله کند.

اگرچه سنگ زمان در خط زمانی اصلی خودش نابود شده، اما این دو شخصیت تهدیدی غیر قابل انکار برای جهان به شمار می فرایند. دکتر استرنج نمی تواند به سادگی از آن ها چشم پوشی کند.

استرنج که حواسش را به کار خود به عنوان برترین جادوگر جهان جمع نموده، بهترین شخصی است که می تواند نسل بعدی ابرقهرمان ها را رهبری کند. جادو در فاز چهارم مارول تبدیل به یکی از قدرت های مرکزی شده و دکتر استرنج در این زمینه، با تجربه ترین انتقام جو است. شخصیت او هم با توجه به اینکه ابتدا به شکل شخصی خودمحور در حرفه خود ظاهر شد و در سرانجام تبدیل به معلمی از خودگذشته تبدیل می گردد (همان طور که یک جادوگر عالی رتبه باید باشد)، بسیار درخور رهبری است.

با اینکه قدرت های اسکارلت ویچ می تواند یاری بسیار بیشتری به قهرمان های داستان کند، اما او باید توجه خود را جلب بازیابی بچه ها از دست رفته خود و دارک هولد کند. به علاوه، شخصیت دکتر استرنج بندیکت کامربچ کاریزمای لازم را برای پر کردن جای خالی تونی استارک رابرت داونی جونیور در جهانی سینمایی مارول دارد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید