معافیت مالیاتی مناطق آزاد باید برداشته گردد

به گزارش وبلاگ گربه، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به لزوم تجدیدنظر در معافیت های مالیاتی گفت: معافیت مناطق آزاد باید برداشته گردد. مناطق آزاد بدون حساب و کتاب رها شده اند. دریافت مالیات از مناطق آزاد شفافیت اطلاعاتی به دنبال دارد.

معافیت مالیاتی مناطق آزاد باید برداشته گردد

به گزارش گروه مالی وبلاگ گربه، جواد کاظم­ نسب عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره لزوم مقابله و ساماندهی معافیت های مالیاتی گفت: دولت مجبور است برای جبران کسری بودجه از هر جایی که به مردم ضربه وارد نگردد، مالیات بگیرد اما در حدی که طبقه کم درآمد زیر فشار بیشتر قرار نگیرند. در واقع باید از گروهی مالیات اخذ گردد که دارایی بیش از اندازه دارند و نظام بر گردن آنها حق دارد.

وی اضافه کرد: همچنین باید کسانی که فرار مالیاتی دارند تحت فشار قرار گیرند. در این راستا ما قوانین، دستورالعمل و بخش نامه ­هایی داریم و براساس آن دولت و حتی افرادی که در سایر قوا هستند بر اشخاصی که تا به امروز مالیات نمی­ پرداختند تمرکز نمایند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به وجود بعضی راه ­های فرار مالیاتی توضیح داد: باید با موشکافی دقیق علت این مسائل را شناسایی کنیم تا معین گردد افراد از چه کانال­ هایی می­تواند از پرداخت مالیات فرار نمایند. برای این کار باید همه دستگاه­ها متحد عمل نمایند و پس از شناسایی، از کسانی که سالهای سال است مالیات نمی­ پرداختند، جریمه نیز بگیرند.

کاظم­ نسب با بیان اینکه باید در معافیت­ های مالیاتی نیز تجدیدنظر گردد تاکید نمود: معافیت مناطق آزاد باید برداشته گردد. مناطق آزاد بدون حساب و کتاب رها شده اند. دریافت مالیات از مناطق آزاد شفافیت اطلاعاتی به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معافیت مالیاتی مناطق آزاد باید برداشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معافیت مالیاتی مناطق آزاد باید برداشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید