اخبار صنعت

عربستان، افشاگری معارض برجسته سعودی درباره وعده های دروغین بن سلمان

نویسنده و شخصیت مخالف سعودی ضمن تاکید بر ضعف سیاست ولیعهد سعودی مصاحبه تلویزیونی اخیر وی را بیانگر وعده های پوچ و دروغینش دانست.

4 تیر 1400

قاچاق 80 کامیون نفت و گندم از سوریه به عراق توسط عناصر آمریکایی

نظامیان تروریست آمریکایی هشتاد کامیون حامل نفت و گندم را به شمال عراق قاچاق کردند.

29 خرداد 1400

پنالتی زن پرسپولیس در دربی معین شد

اخبار واصله از اردوی پرسپولیس حکایت از آن دارد که به هردلیلی مهدی ترابی نتواند پشت ضربه پنالتی احتمالی بایستد یا اینکه تعویض شده باشد، این تیم یک پنالتی زن رزرو هم خواهد داشت.

28 خرداد 1400

یک هزار میلیارد تومان مشوق های صادراتی برای سال جاری مصوب شده است

تهران (پانا) - رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب یک هزار میلیارد تومان برای مشوق های صادراتی در بودجه سال 1400 اطلاع داد و خاطرنشان کرد که سال گذشته 35 میلیارد دلار صادرات از کشور انجام شده است که مقصد 60 درصد آن کشورهای همسایه بود.

11 خرداد 1400

یک موتور جت مافوق صوت جدید ساخته شد

گروهی از محققان یک محفظه واکنش مافوق صوت برای موتورهای جت ساخته اند که راهی برای پرواز مافوق صوت را با سرعت تا 17 ماخ فراهم می نماید.

9 خرداد 1400

نگاهی به شخصیت های تاثیرگذار در حوزه تاریخ و هویت ایرانی-اسلامی در فرمول جاذبه

تهران (پانا) - فرمول جاذبه عنوان یکی از تازه های شبکه دو سیما در حوزه تاریخ، تمدن و هویت ایرانی -اسلامی است که در ایام ماه مبارک رمضان روانه آنتن می گردد.

20 اردیبهشت 1400

حفاظت از عرصه های زیست محیطی وظیفه همه است

معاون اول رئیس جمهور از استانداران کشور خواست تا در سال آبی جدید، ساز و کار جدی و نظارت بیشتری برای تخصیص دقیق آب تالاب ها در کنار بخش های کشاورزی و صنعت داشته باشند.

16 اردیبهشت 1400

پارک علم و فناوری خوزستان در بین 10 پارک برتر کشور قرار گرفته است خبرنگاران

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: این پارک در بین 10 پارک علم و فناوری برتر کشور قرار گرفته، اما از نظر فضای کالبدی و زیرساخت شاید جزو سه پارک علم و فناوری آخر کشور باشد.

11 اردیبهشت 1400

رگبار و وزش باد شدید در بیشتر نقاط ایران

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نسبت به وقوع رگبار و وزش باد در نقاط مختلف کشور هشدار داد.

9 اردیبهشت 1400

خبرنگاران برداشت گندم از کشتزارهای فارس شروع شد

شیراز-خبرنگاران-رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از شروع برداشت گندم در سال زراعی 1400-1399 در این استان اطلاع داد و گفت: سطح برداشت گندم آبی و دیم در این استان 389 هزار هکتار با فراوری یک میلیون و 306 هزار تن گندم پیش بینی می گردد.

31 فروردین 1400

ساحل صدف آستارا، جاذبه ای زیبا و بی نظیر

این شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی، حائز اهمیت بسیار است. ساحل صدف آستارا از جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید. آستارا از بخش شرقی خود به دریای خزر منتهی می گردد.

19 فروردین 1400

جهش قیمت نفت پس از تصمیم جدید اوپک

به گزارش خبرنگاران، بهای معاملات نفت برنت دو دلار و 67 سنت معادل 4.2 درصد افزایش یافت و در 66 دلار و 74 سنت در هر بشکه بسته شد در حالی که پیشتر تا مرز 67 دلار و 75 سنت صعود نموده بود که بالاترین قیمت از ژانویه سال 2020 بود.

18 فروردین 1400

مغز سازمان، جذب نخبگان؛ چگونه می توان نگاه متفاوتی به مدیریت منابع انسانی داشت؟

به نقل از اندیشه پویا؛ یک ماه پیش تر در مراسمی از گزارش سرمایه های انسانی خبرنگاران رونمایی شد؛ اتفاقی که نه فقط از منظر شفافیت این نهاد در بازار آزاد جالب توجه بود، بلکه می توانست نشان دهد مدل مدیریت منابع انسانی در بازارهای ایران چه رشدی پیدا نموده...

9 فروردین 1400

بارش برف و باران و کاهش دما ، از سفرهای برون شهری خودداری کنید

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نارنجی رنگ با اشاره به بارش برف و باران و کاهش دما تا 12 درجه سانتیگراد نسبت به تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی، خودداری از سفرهای برون شهری و ممانعت از صعود کوهنوردان توصیه کرد.

4 فروردین 1400

حمیدرضا مومنی ازندریانی دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد شد

وزیر اقتصاد با صدور حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

3 فروردین 1400

روحانی: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده است

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که تا انتها بهمن واکسیناسیون در کشور با اولویت کادر درمان و افراد پر خطر شروع گردد.

16 اسفند 1399

معرفی میتسوبیشی asx و ویژگی های مهم این خودرو

میتسوبیشی asx یک خودروی کراس اور کامپکت به شمار می رود و از نظر جثه در ردیف محصولات کراس اور نسبتا کوچک قرار می گیرد. با توجه به افزایش اقبال خریداران به محصولات کراس اور، میتسوبیشی asx رقبای فراوانی را در بازار خودروی ایران بر گرد خود می بیند....

15 اسفند 1399

حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!

به گزارش خبرنگاران، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی روز جمعه به مصاف هم می فرایند و این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حائز اهمیت است. از یک سو آبی پوشان در صدر جدول قرار دارند و فاصله آنها با تیم های تعقیب کننده به حداقل رسیده...

14 اسفند 1399

شکست سایپا و جشنواره گل خراسان رضوی در لیگ فوتسال زنان

هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان با شکست تیم سایپا تهران در اولین مسابقه فصل خود و پیروزی پرگل هیات فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید.

2 اسفند 1399

ابزار پیش ساخته پلی یورتان چیست؟

یکی از معروف ترین ابزارهای دکوراتیو که امروزه جایگاه بالایی در صنعت طراحی داخلی پیدا کرده و روز به روز به محبوبیتش اضافه می شود ابزار پیش ساخته پلی یورتان است. در این سال ها ابزارهای دکوراتیو زیادی از پلی یورتان ساخته شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی...

25 بهمن 1399
تعداد: (120)