گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا از نظر ظرفیت باتری پیشرفتی نمی کند

به گزارش وبلاگ گربه، سال گذشته گلکسی S20 فن ادیشن با باتری استفاده شده برای S20 پلاس راهی بازار شد. به همین خاطر کاربران زیادی انتظار داشتند که همین رویه برای گلکسی S21 فن ادیشن تکرار گردد و با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی به دست کاربران برسد. اما حالا به نظر می رسد ظرفیت باتری این گوشی پایین تر از حد انتظار خواهد بود.

گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا از نظر ظرفیت باتری پیشرفتی نمی کند

طبق اطلاعاتی که از طرف سایت GalaxyClub فاش شده، گلکسی S21 فن ادیشن مانند نسل قبلی مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. این باتری دارای شماره مدل EB-BG990ABY است که به شماره مدل این گوشی یعنی SM-G990B شباهت دارد. طبق اسناد فاش شده، ظرفیت دقیق این باتری 4370 میلی آمپر ساعت است ولی احتمالا سامسونگ آن را به عنوان باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مطرح خواهد نمود.

البته این ظرفیت اصلا مقدار کمی محسوب نمی گردد و می تواند عمر باتری خیلی خوبی را به ارمغان بیاورد. باید خاطرنشان کنیم گلکسی S20 فن ادیشن با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عمر باتری بسیار خوبی داشت و احتمالا نسل بعدی آن هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

روی هم رفته به نظر می رسد این گوشی از ویژگی های جذابی بهره می برد و اگر با قیمت مناسبی راهی بازار گردد، احتمالا توجه گسترده ای را جلب می نماید. در نهایت هم باید بگوییم که احتمالا طی هفته های اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا از نظر ظرفیت باتری پیشرفتی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا از نظر ظرفیت باتری پیشرفتی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید