بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

روحانی: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده است

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که تا انتها بهمن واکسیناسیون در کشور با اولویت کادر درمان و افراد پر خطر شروع گردد.

16 اسفند 1399

درآمدی بر صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش

تهران (پانا) =- مقالات مرتبط با صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش مورد بررسی و تحلیل قرارگرفت . از جمله این مقالات تحقیقات پزشکی در خصوص کفش، درآمدی بر صنعت چرم و صنایع مربوط به رعایت اصول ارگونومی در کفش های طبی، ویژگی و معیارهای کفش...

26 آذر 1399

هیئت های عزاداری پدیده ای سنتی و ماقبل مدرن هستند

به گزارش خبرنگاران نشست نقد کتاب هیئت های عزاداری در جامعه ایران با حضور جبار رحمانی، مولف کتاب، سید حسین شهرستانی و سعید طاوسی خشنود چهارشنبه (5 شهریورماه) به صورت مجازی در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار گردید.

28 مهر 1399

پیشنهادات فوری برای خروج گردشگری از بحران

ایسنا/ مدیرکل سابق آمار و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیشنهادات فوری برای خروج گردشگری از بحران را ارائه داد.

14 مهر 1399

ظرفیت های اعتباری صندوق توسعه زمینه توسعه گردشگری گلستان را فراهم می نماید

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور با حضور در استان گلستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ملاقات و گفت وگو کرد.

31 مرداد 1399

نجف آباد؛قدیمی ترین شهر جدید ایران، عکس

با شیوع ویروس کرونا و با تأکید کارشناسان بر قطع زنجیره این ویروس در خانه ماندن و کاهش تردد های شهری و بین شهری تبدیل به یکی از اساسی ترین قوانین برای حفظ بهداشت فردی، اجتماعی و جهانی شد. البته این امر تأثیری در میزان اشتیاق اقشار مختلف در آشنایی با جاذبه...

7 تیر 1399

چرا دست هایم خواب می رود؟

خواب رفتگی در یک یا هر دو دست، با احساس از دست دادن حس در دست یا انگشتان توصیف می گردد. اغلب، بی حسی دست ممکن است با تغییرات دیگری مانند احساس سوزن و سوزن، سوزش یا گزگز همراه باشد.

27 اسفند 1398

تحویل مسکن به خانوارهای دارای بیش از دو فرزند معلول در سال 99

رئیس بنیاد علوی از تحویل مسکن بیش از 14 هزار خانوار دارای بیش از دو فرزند معلول تا خاتمه سال آینده اطلاع داد.

12 بهمن 1398

نماینده خمینی شهر: فقط یک پنجم مردم یارانه معیشتی بنزین گرفته اند

نماینده خمینی شهر با اشاره به گران شدن نرخ بنزین در کشور گفت: مردم اذهان بدی در مجلس در سال آخر فعالیتش دارند و می گویند مجلس عامل تمامی گرانی هاست.

4 بهمن 1398