این بازگشایی غیر قانونی است، بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند

به گزارش وبلاگ گربه، در هفته جاری 50 در صد از اصناف شغلی مختلف اقدام به بازگشائی مغازه ها و محل کسب کرده که با واکنش شدید معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری روبرو شد.

این بازگشایی غیر قانونی است، بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند

به گزارش وبلاگ گربه چهار محال و بختیاری،جعفر مردانی گرمدره در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اضافه کرد: تیم های نظارت با موضوع فرمانداران شهرستان های 10 گانه استان شکل گیرد تا رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار استان تداوم یابد و خطری متوجه سلامت مردم نگردد.

مردانی گرمدره اضافه کرد: به همین دلیل برای یاری به اصناف آسیب دیده پیشنهادها جمع آوری می گردد تا در این خصوص پیگیری های لازم انجام گیرد.

ارزیابی مطلوب مهار ویروس کرونا در استان چهار محال و بختیاری

مردانی فرایند مهار ویروس کرونا در استان را مطلوب ارزیابی کرد و در عین حال بر فرایند نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و توضیح داد: موج چهارم کرونا در بعضی شهرستان های استان فرایند کاهشی به خود گرفته است، اما این شرایط به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شکننده است و باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی با دقت و جدیت لازم پیگیری گردد.

نظارت های فعلی راضی کننده و قابل قبول نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: نظارت های فعلی راضی کننده نیست و باید بیش از پیش به ویژه در تهویه امکان عمومی، مطب های پزشکی، نانوایی ها، آرامستان ها و سایر مکان های عمومی نظارت گردد.

از تردد خودروهای غیر بومی باید بشدت جلوگیری گردد

مردانی کنترل مبادی ورودی شهرستان ها را از دیگر نکات ضروری دانست و اضافه کرد: باید همچنان از تردد خودروهای غیربومی به استان جلوگیری گردد و برای تعطیلات پیش رو، پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی بسته گردد و هیچ خدماتی در کانون های گردشگری به مسافران ارائه نگردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "این بازگشایی غیر قانونی است، بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بازگشایی غیر قانونی است، بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید