تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان راهی مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد

به گزارش وبلاگ گربه، اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 20 نفر از دانش آموختگان پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، ماما، روانشناس، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان برگزار گشت.

تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان راهی مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ گربه، احمد بامری، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مورد مشارکت های اجتماعی در سیل اخیر گفت: اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 20 نفر از دانش آموختگان پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، ماما، روانشناس، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها برگزار گردید.

احمد بامری افزود: شرکت کنندگان در این اردوی جهادی از پنجشنبه 3 بهمن ماه راهی جنوب استان شده اند و تا 9 بهمن ماه در روستای تلنگ از توابع شهرستان قصرقند مستقر خواهند بود.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این گروه از همکاران تجهیزات و امکانات پزشکی، مواد مصرفی و اقلام پشتیبانی و از جمله 2 دستگاه یونیت سیار دندانپزشکی را به همراه دارند و برنامه ریزی شده تا در این شرایط بحرانی هیچ فشاری به همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وارد نشود.

وی افزود: ویزیت سرپائی، بیماریابی، غربالگری، مشاوره آموزش، بهسازی محیط، ارائه حمایت های روانپزشکی و تجویز اقلام داورئی از جمله خدماتی است که توسط این گروه جهادی به هموطنان عزیز سیل زده ارائه خواهد شد.

به گفته بامری، تیم جهادی اعزامی در روستای تلنگ از توابع شهرستان قصرقند در روز نخست در این اقدام خودجوش و خداپسندانه بیش از 100 بیمار را ویزیت نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان راهی مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان راهی مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید