بهداشت دهان و دندان

25 راهکار عالی برای کاهش وزن سریع تر

اضافه وزن و چاقی مسئله ای است که افراد زیادی درگیر آن هستند. بسیاری از افراد ادعا می کنند که وزنشان حتی اگر آب هم بخورند، افزایش پیدا می کند. این افراد به هر دری می زنند، نمی توانند چربی های اضافی بدن خود را آب کنند و وزنشان را کاهش دهند. اگر شما هم جزو این...

8 فروردین 1400

15 علت گریه نوزاد بعد از شیر خوردن

گریه نوزاد بعد از شیر خوردن دلایل زیادی می تواند داشته باشد که باید بررسی شود که اگر موضوع جدی است به پزشک مراجعه شود؛ در این مقاله 15 مورد از دلایل گریه نوزاد بعد از شیر خوردن بیان شده است.

11 بهمن 1399

علت تعطیلی موزه کشاورزی قزوین چیست؟

ایسنا/ بدنبال خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که علت تعطیلی موزه کشاورزی قزوین چیست؟

3 دی 1399

به چند دلیل باید آب و لیمو بنوشیم

نوشیدنی آب و لیمو را جایگزین نوشیدنی های قندی کنید تا بدن به جای کربوهیدرات ، ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین سی، پتاسیم و منیزیم را به دست آورد.

16 آذر 1399

سیرابی برای کدام قسمت های بدن خوب است؟

برخلاف باور عموم سیرابی، ایرانی اصیل نبوده و علاوه بر فوایدی که دارد دارای مضرات فراوانی هم است.

8 آذر 1399

تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان راهی مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد

اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 20 نفر از دانش آموختگان پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، ماما، روانشناس، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان برگزار گشت.

24 اسفند 1398

نگاهی به خاص ترین های بازار لوکس فروشی

خبرگزاری ایسنا نوشت: ژورنال بزرگی در دست دارد و صفحات آن را ورق می زند و جزئیاتش را با دقت می خواند. برای اینکه مطمئن شود مشخصات را درست یادداشت کرده، چند بار با ژورنال تطبیق می دهد. از مسئول فروشگاه می خواهد با هر قیمتی که هست مجموعه فندک و خودنویسی که...

22 آبان 1398