قدردانی کوچک خبرنگاران از کادر درمان قهرمان

به گزارش وبلاگ گربه، برای قدردانی از بخشی از عزیزان کادر درمان در بیمارستان های سانتر کرونا در تهران که شبانه روز و قهرمانانه در تلاشند تا زودتر به روزهای خوشمان برگردیم با هماهنگی سازمان نظام پزشکی کشور، وزارت بهداشت و کمپین نفس، روزانه 200 بسته مواد غذایی و اقلام ضروری رایگان اهدا می شود تا بخشی از دغدغه خانواده هایشان برای تأمین ضروریات این روزها مرتفع شود.

قدردانی کوچک خبرنگاران از کادر درمان قهرمان

این بسته ها تا کنون به قهرمانان کادر درمان در بیمارستان فیروزگر و سینا اهدا شده است و بسته های سایر بیمارستان های سانتر کرونا نیز در روزهای آینده اهدا خواهد شد.

همچنین یکی از نیازهای بیمارستان امام خمینی تهران در این روزها تبلت هایی برای ارتباط تصویری کارکنان و بیماران قرنطینه با خانواده خود بود، که این تبلت ها نیز اهدا شدند.

برای سلامتی کادر درمان قهرمان کشور؛ پرستاران، پزشکان، بهیاران، نیروهای خدماتی و سایر عزیزانی که این روزها در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور فداکارانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده اند، دعا می کنیم. تمام مردم ایران سپاس گزار این عزیزان هستند و این بسته ها قدردانی کوچک و ناچیز وبلاگ گربه در مقابل این فداکاری بزرگ است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "قدردانی کوچک خبرنگاران از کادر درمان قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی کوچک خبرنگاران از کادر درمان قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید