دادستان آمریکا دختر ترامپ را احضار کرد

به گزارش وبلاگ گربه، دادستان کل واشنگتن شامگاه پنجشنبه ایوانکا ترامپ را برای آنالیز نقش وی در سوء استفاده از بودجه مراسم تحلیف دونالد ترامپ در سال 2017 احضار کرد.

دادستان آمریکا دختر ترامپ را احضار کرد

به گزارش ایرنا از سی ان ان، ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری آمریکا و مشاور ارشد کاخ سفید، روز سه شنبه به بازرسان دادستانی کل واشنگتن دی سی به عنوان بخشی از دادخواست اتهام سوء استفاده از وجوه تحلیف، شرح داد.

دادستان کل واشنگتن در ماه ژانویه از سازمان ترامپ و کمیته تحلیف ریاست جمهوری (PIC) شکایت کرد و گروه ها را به سوء استفاده بیش از 1 میلیون دلار جمع آوری شده توسط این کمیته با پرداخت بیش از حد برای استفاده از فضای هتل ترامپ در واشنگتن در سال 2017 متهم کرد.

بر اساس پرونده های دادگاه، تام باراک رئیس کمیته تحلیف نیز در 17 نوامبر احضار شد. در این دادخواست ادعا می گردد که براک در خصوص فضاهای این مراسم گفت وگوهای شخصی با هتل ترامپ انجام داده است.

با این حال در روزهای اخیر به ویژه پس از صدور فرمان عفو مایکل فلین نخستین مشاور امنیت ملی کاخ سفید از سوی ترامپ، این زمزمه مطرح شده است که ترامپ خود و بستگانش را پیش از ترک کاخ سفید مورد عفو قرار خواهد داد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "دادستان آمریکا دختر ترامپ را احضار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان آمریکا دختر ترامپ را احضار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید