اخبار اقتصادی

عربستان، افشاگری معارض برجسته سعودی درباره وعده های دروغین بن سلمان

نویسنده و شخصیت مخالف سعودی ضمن تاکید بر ضعف سیاست ولیعهد سعودی مصاحبه تلویزیونی اخیر وی را بیانگر وعده های پوچ و دروغینش دانست.

4 تیر 1400

این 5 نشانه ساده را دارید باهوش هستید

خبرنگاران : بعضی نشانه ها و معیار ها وجود دارند که می توان براساس آن ها تشخیص داد فرد باهوشی هستید.

30 خرداد 1400

روحانی، مشکل بخش خصوصی در واردات واکسن را حل می کند؟

به گزارش خبرنگاران، پنجشنبه گذشته رئیس جمهور درباره واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی گفت: هر شرکتی که برای ورود واکسن کوچک ترین مسئله ای دارد، به دفتر رییس جمهور نامه بنویسد. من مستقیم مسأله را دنبال می کنم زیرا در هفته های آینده به راحتی می توانیم میلیون...

24 خرداد 1400

یک هزار میلیارد تومان مشوق های صادراتی برای سال جاری مصوب شده است

تهران (پانا) - رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب یک هزار میلیارد تومان برای مشوق های صادراتی در بودجه سال 1400 اطلاع داد و خاطرنشان کرد که سال گذشته 35 میلیارد دلار صادرات از کشور انجام شده است که مقصد 60 درصد آن کشورهای همسایه بود.

11 خرداد 1400

مقررات اعطای چک موردی ابلاغ شد

خبرنگاران: بانک مرکزی در بخشنامه ای مقررات ناظر بر اعطای چک موردی را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد که براساس آن معین شده است هر فرد در طول سال چند چک موردی می تواند اخذ کند.

8 خرداد 1400

خبرنگاران کردستان یکی از امن ترین استان های کشور از نظر وقوع جرم است

سنندج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی کردستان گفت: این استان از نظر وقوع جرایم نسبت به جمعیت در بین 34 استان کشور از نظر تقسیمات انتظامی، سی وسوم است و از جمله امن ترین استان های کشور محسوب می گردد.

8 خرداد 1400

وبیناری به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری

وبینار ایده هات رو روانه بازار کن! به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری و از سوی آموزشگاه کانون پتنت ایران برگزار می گردد.

1 خرداد 1400

13 کارگردان نابغه که با اولین فیلمشان نامزد اسکار شدند

ساخت فیلم اول قدم بزرگی برای یک کارگردان است اما اگر با نامزدی جایزه اسکار همراه شود دیگر باید آن را نوعی دستاورد برجسته در نظر گرفت.

27 اردیبهشت 1400

مقصد جدید آندره آ استراماچونی تعیین شد

تهران (پانا) - سرمربی محبوب استقلالی ها یکبار دیگر قرار است حضور در فوتبال آسیا را تجربه کند.

24 اردیبهشت 1400

حفاظت از عرصه های زیست محیطی وظیفه همه است

معاون اول رئیس جمهور از استانداران کشور خواست تا در سال آبی جدید، ساز و کار جدی و نظارت بیشتری برای تخصیص دقیق آب تالاب ها در کنار بخش های کشاورزی و صنعت داشته باشند.

16 اردیبهشت 1400

پارک علم و فناوری خوزستان در بین 10 پارک برتر کشور قرار گرفته است خبرنگاران

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: این پارک در بین 10 پارک علم و فناوری برتر کشور قرار گرفته، اما از نظر فضای کالبدی و زیرساخت شاید جزو سه پارک علم و فناوری آخر کشور باشد.

11 اردیبهشت 1400

کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از راستا عملیاتی اجرایی پروژه محور شهرکرد به سامان تنها یک کیلومتر نیازمند آسفالت ریزی است تا این پروژه به اتمام برسد که به علت کمبود و افزایش شدید قیمت قیر...

3 اردیبهشت 1400

دستورالعمل ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در انتظار تأیید فرمانداری

تهران (پانا) - نرخ پایه بهای خدمات هر متر مربع فضای اختصاصی برای استقرار کالا و محصولات تولیدی و خودرو (موتوری) 78،000 ریال و برای مشاغل سیار (غیر موتوری) مبلغ 150،000 ریال در سال 1400 مشخص شده است.

28 فروردین 1400

قرارداد آرمان رمضانی با پرسپولیس چقدر بود؟ خبرنگاران

باشگاه پرسپولیس موافقت کرده در ازای پرداخت 42 درصد از قرارداد آرمان رمضانی، قرارداد دو طرف فسخ شود.

23 فروردین 1400

ساحل صدف آستارا، جاذبه ای زیبا و بی نظیر

این شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی، حائز اهمیت بسیار است. ساحل صدف آستارا از جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید. آستارا از بخش شرقی خود به دریای خزر منتهی می گردد.

19 فروردین 1400

جهش قیمت نفت پس از تصمیم جدید اوپک

به گزارش خبرنگاران، بهای معاملات نفت برنت دو دلار و 67 سنت معادل 4.2 درصد افزایش یافت و در 66 دلار و 74 سنت در هر بشکه بسته شد در حالی که پیشتر تا مرز 67 دلار و 75 سنت صعود نموده بود که بالاترین قیمت از ژانویه سال 2020 بود.

18 فروردین 1400

مغز سازمان، جذب نخبگان؛ چگونه می توان نگاه متفاوتی به مدیریت منابع انسانی داشت؟

به نقل از اندیشه پویا؛ یک ماه پیش تر در مراسمی از گزارش سرمایه های انسانی خبرنگاران رونمایی شد؛ اتفاقی که نه فقط از منظر شفافیت این نهاد در بازار آزاد جالب توجه بود، بلکه می توانست نشان دهد مدل مدیریت منابع انسانی در بازارهای ایران چه رشدی پیدا نموده...

9 فروردین 1400

سارقان در کمین خریدکنندگان شب عید کرونایی

نوروز از سال گذشته رنگ و بوی دیگری یافته و با کرونا گره خورده، هرچند عده ای از هموطنان بی توجه به پروتکل های بهداشتی، خریدهای نوروزی خود را شروع نموده و گمان نمی نمایند ویروسی به نام کرونا در همه جا خانه نموده، با این حال بهتر است در هنگام خرید مراقب...

7 فروردین 1400

حمیدرضا مومنی ازندریانی دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد شد

وزیر اقتصاد با صدور حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

3 فروردین 1400

مقایسه اختلاف طبقاتی در ایران و دنیا، مهمترین راه چاره تحقق عدالت مالی در جامعه چیست؟

مالیات نه تنها با دریافت درآمد اشخاص پردرآمد ضریب جینی را کاهش می دهد، بلکه با تأمین درآمد های مورد احتیاج دولت، از شکل گیری کسری بودجه و تورم ناشی از آن جلوگیری می نماید.

26 اسفند 1399
تعداد: (183)