صحن های خلوت از زائر حرم رضوی مزین به تصاویر شهدا شد

به گزارش وبلاگ گربه، بیش از 40 قطعه عکس از شهدای هشت سال دفاع مقدس با همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی نصب شد.

صحن های خلوت از زائر حرم رضوی مزین به تصاویر شهدا شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ گربه، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بیش از 40 قطعه عکس را با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از مجموعه آثار نمایشگاهی و چاپی برای نصب در حرم مطهر رضوی ویژه ماه مبارک رمضان به این آستان مقدس منتقل کرد.

مجتبی کوچکی مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در مورد انتقال و نصب این آثار گفت: با توجه به شرایط ویژه این روز های و عدم حضور زائرین در صحن و سرای امام رئوف با تعامل و همکاری که با سازمان صداوسیما و آستان مقدس رضوی انجام دادیم بیش از 40 قطعه عکس شهدا را به نیابت از تمامی مردم ایران برای نصب و استفاده به حرم مطهری ارسال کردیم.

مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در این رابطه ادامه داد: شاید دیدن تصاویر خلوت از حرم مطهر امام رضا (ع) که همیشه مملو از زائرین و دلباختگان آن حضرت بوده سخت و غم انگیز باشد و ثبت لحظاتی آرام بخش از مناجات خوانی حرم را با سختی روبرو کند، اما حال با وجود تصاویر شهدا شاهد ثبت و ضبط قاب های زیباتری در زمان ملکوتی پخش مناجات هستیم.

کوچکی در انتها گفت: بی تردید نصب تصاویر شهدا در حرم مطهر آن هم در شرایط فعلی می تواند یادآور ایستادگی ها و مقاومت های فرزندان عزیز و جان برکف این سرزمین باشد که راه و منششان این روز ها نیز توسط مدافعان سلامت ادامه داده شد و حماسه های بزرگ دیگر را رقم زدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صحن های خلوت از زائر حرم رضوی مزین به تصاویر شهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحن های خلوت از زائر حرم رضوی مزین به تصاویر شهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید