فرار صدها جهانگرد انگلیسی از قرنطینه اجباری در سوئیس

به گزارش وبلاگ گربه به نقل از روزنامه گاردین، در پی اجباری شدن قرنطینه در سوئیس برای مسافران ورودی از کشور انگلیس، صدها جهانگرد انگلیسی به طور مخفیانه از یک اقامتگاه زمستانی لوکس و گرانقیمت در ارتفاعات کوه آلپ در سوئیس گریخته و مقررات قرنطینه اجباری را زیر پا گذاشتند.

فرار صدها جهانگرد انگلیسی از قرنطینه اجباری در سوئیس

این قوانین قرنطینه اجباری پس از آن وضع شد که مقامات سوئیس در هفته گذشته (21 دسامبر) برای جلوگیری از شیوع گونه جدید ویروس کووید -19 معروف به کرونای انگلیسی اعلام کردند تمام افرادی که از روز چهاردهم دسامبر از کشور انگلیس وارد خاک این کشور اروپایی شده اند، باید به مدت ده روز از تاریخ ورودشان در قرنطینه بمانند.

از این رو صدها جهانگرد انگلیسی که قرار بود تعطیلات کریسمس خود را در اقامتگاه زمستانی وربییِر سوئیس بگذرانند، ملزم شدند که خود را در هتل های محل اقامتشان قرنطینه نمایند.

با این حال، به گزارش روزنامه سونتاگز زیتونگ چاپ سوئیس نیمی از این جهانگردان انگلیسی به طور مخفیانه از این اقامتگاه زمستانی در روستای جهانگردی وربییر گریخته و طبق بعضی گزارش ها شماری از آنها به هتل هایی در فرانسه رفته اند.

اما با توجه به توقف پروازها میان سوئیس و انگلیس از یکشنبه 20 دسامبر، هنوز روشن نیست که باقی جهانگردان به کجا گریخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرار صدها جهانگرد انگلیسی از قرنطینه اجباری در سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار صدها جهانگرد انگلیسی از قرنطینه اجباری در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید