فرصت یک هفته ای استاندار خراسان شمالی به مسئولان ، مشکل سرویس رفت و آمد دانشجویان حل گردد

به گزارش وبلاگ گربه، در نشست 3 ساعته صمیمانه استاندار خراسان شمالی با دانشجویان استان، حل مسائل رفت و آمد یکی از موضوعات مهم طرح شده توسط دانشجویان بود.

فرصت یک هفته ای استاندار خراسان شمالی به مسئولان ، مشکل سرویس رفت و آمد دانشجویان حل گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ گربه، استاندار خراسان شمالی در نشست 3 ساعته صمیمانه با دانشجویان استان، پای صحبت های دانشجویان نشست. حل مسائل رفت و آمد یکی از موضوعات مهم طرح شده توسط دانشجویان بود که شجاعی برای حل این مشکل، نشست 2 ساعته ای را با حضور نمایندگان دانشجویی، روسای دانشگاه و مدیران اجرایی مربوط برگزار کرد.

محمدعلی شجاعی در این نشست دستور داد: فرماندار بجنورد مسئول پاسخگویی به حل این مشکل است. باید با همکاری شهرداری مرکز استان شنبه هفته آینده این مشکل حل و سرویس ایاب و دهاب دانشجویان برقرار گردد.

شجاعی با انتقاد از اختصاص اعتبار اندک شهرداری ها به سیستم حمل و نقل عمومی اضافه کرد: شهرداری بجنورد از اتوبوس ها و مینی بوس های خود برای حل این مشکل بهره مند گردد و کمبود ها را با فعال کردن تاکسیرانی رفع کند و همچنین ساعات رفت و آمد سرویس ها تعیین باشد.

وی تاکید نمود: تفاوت قابل توجهی بین نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی ها وجود نداشته باشد.

استاندار خراسان شمالی گفت: سرویس دهی به دانشگاه علوم پزشکی در اصل خدمت رسانی به مردم است، چرا که ظرفیت های درمان مختلف با هزینه های پایین در این دانشگاه ایجاد شده که مردم برای استفاده از آن باید هزینه بالایی برای رفت و آمد پرداخت نمایند.

وی دستور داد: شهرداری بجنورد برای مسقف کردن ایستگاه های دانشجویی و تعریف سیستم پرداخت هزینه اتوبوس به صورت ترمی را آنالیز و در دستور کار خود قرار دهد.

شجاعی با اشاره به اینکه بخشی از ارزش اضافه کرده شهرداری های استان را به دلیل کوتاهی آنان در حوزه حمل و نقل را نگه داشته ایم، اضافه کرد: 4 میلیارد تومان سهم ارزش اضافه کرده شهرداری بجنورد فردا آزاد می گردد و این پول باید تنها در سیستم و حمل و نقل عمومی شهرداری هزینه گردد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه این نشست به موضوع بازگشایی خیابان قیام برای رفت و آمد راحت تر دانشجویان اشاره داشت و گفت: از محل اعتبارات استانی و شهرستانی پیش بینی شده در سالجاری، تا یک ماه آینده پیمانکار تعیین و تجهیز کارگاه صورت گیرد و همچنین تا یک ماه آینده تمام تملک های بخش دولتی و خصوصی این راستا نهایی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت یک هفته ای استاندار خراسان شمالی به مسئولان ، مشکل سرویس رفت و آمد دانشجویان حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت یک هفته ای استاندار خراسان شمالی به مسئولان ، مشکل سرویس رفت و آمد دانشجویان حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید