مردم هیجانی وارد بازار خودرو نشوند

به گزارش وبلاگ گربه، سرپرست معاونت امور صنایع با تاکید بر مدیریت فضای دلالی سوداگرایانه و واسطه گری، هشدار داد: مردم هیجانی و تحت تاثیر فضای سوداگری وارد این فضا نشوند، چون متضرر خواهند شد.

مردم هیجانی وارد بازار خودرو نشوند

به گزارش وبلاگ گربه به نقل از ایزنا، مهدی صادقی نیارکی در واکنش به نوسانات بازار خودرو و سوء استفاده سوداگران از فضای کنونی بازار خودرو، از بررسی تداوم تولید خودروی پراید 131 با حضور مراجع تصمیم گیر تا ساماندهی بازار خودرو خبر داد.

در روزهای گذشته معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به افزایش قیمت پراید در بازار، گفت: این خودروساز آماده است در صورت لزوم و موافقت مراجع فرادستی فروش پراید را برای تنظیم بازار از سر بگیرد.

حسین کاظمی اضافه کرد: اتفاقی که پس از توقف تولید محصولاتی مانند پیکان و زانتیا افتاد، درخصوص خودرو پراید نیز رخ داد و با انتشار خبر توقف تولید، قیمت آن در بازار آزاد به شکل غیرمنطقی افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: تولید دو مدل پراید 132 و 111 متوقف شده، اما خط تولید پراید 131 برای انجام تعهدات قبلی همچنان فعال است و با افزایش ظرفیت آن و برای کاهش قیمت ها می توان عرضه پراید را از سر گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "مردم هیجانی وارد بازار خودرو نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم هیجانی وارد بازار خودرو نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید