خودرو

قاچاق 80 کامیون نفت و گندم از سوریه به عراق توسط عناصر آمریکایی

نظامیان تروریست آمریکایی هشتاد کامیون حامل نفت و گندم را به شمال عراق قاچاق کردند.

29 خرداد 1400

اتمام موجودی واکسن در خوزستان ، ادامه واکسیناسیون بالای 70 سال به محض رسیدن واکسن

خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اتمام موجودی واکسن در خوزستان، گفت: وزارت بهداشت اعلام نموده است که یک محموله واکسن دیشب وارد کشور شده و یک محموله نیز امشب وارد کشور می گردد و احتمالا فردا یا پس فردا به ما واکسن...

25 خرداد 1400

این بازگشایی غیر قانونی است، بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند

در هفته جاری 50 در صد از اصناف شغلی مختلف اقدام به بازگشائی مغازه ها و محل کسب کرده که با واکنش شدید معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری روبرو شد.

22 خرداد 1400

درد آپاندیس چگونه شروع می شود؟

خبرنگاران : آپاندیس زائده ای کوچک و انگشتی شکل است که از روده بزرگ منشعب می شود و در سمت راست و زیر شکم قرار داد، در ادامه نکات مهمی در مورد بیماری آپاندیسیت بیان می شود.

19 خرداد 1400

قهرمان اصلی فاز چهارم دنیای مارول دکتر استرنج است

با وجود اینکه ممکن است شخصیت اسکارلت ویچ از دکتر استرنج قوی تر باشد، اما این دکتر استرنج است که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول محافظ دنیا خواهد بود.

10 خرداد 1400

برخورد شدید پژو با پایه پل عابر پیاده، 5 نفر مصدوم شدند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از وقوع یک حادثه تصادف خودرو با پایه پل عابر پیاده و مصدومیت 5 نفر اطلاع داد.

22 اردیبهشت 1400

هشدار! این آپشن می تواند قاتل بچه ها شود

وقتی سوار ماشین شدیم، مثل همیشه از سقف بیرون رفت. تو اتوبان بودیم که یهو ترافیک شد و شوهرم پاشو گذاشت رو ترمز. پسرم با قفسه سینه خورد به لبه سان روف. دکترا گفتن استخوان جناق سینه ش شکسته و ریه شو پاره کرده و نتونستن براش کاری کنن. پسر نازنینم از دست رفت.

6 اردیبهشت 1400

دستورالعمل ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در انتظار تأیید فرمانداری

تهران (پانا) - نرخ پایه بهای خدمات هر متر مربع فضای اختصاصی برای استقرار کالا و محصولات تولیدی و خودرو (موتوری) 78،000 ریال و برای مشاغل سیار (غیر موتوری) مبلغ 150،000 ریال در سال 1400 مشخص شده است.

28 فروردین 1400

ساحل صدف آستارا، جاذبه ای زیبا و بی نظیر

این شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی، حائز اهمیت بسیار است. ساحل صدف آستارا از جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید. آستارا از بخش شرقی خود به دریای خزر منتهی می گردد.

19 فروردین 1400

25 راهکار عالی برای کاهش وزن سریع تر

اضافه وزن و چاقی مسئله ای است که افراد زیادی درگیر آن هستند. بسیاری از افراد ادعا می کنند که وزنشان حتی اگر آب هم بخورند، افزایش پیدا می کند. این افراد به هر دری می زنند، نمی توانند چربی های اضافی بدن خود را آب کنند و وزنشان را کاهش دهند. اگر شما هم جزو این...

8 فروردین 1400

سارقان در کمین خریدکنندگان شب عید کرونایی

نوروز از سال گذشته رنگ و بوی دیگری یافته و با کرونا گره خورده، هرچند عده ای از هموطنان بی توجه به پروتکل های بهداشتی، خریدهای نوروزی خود را شروع نموده و گمان نمی نمایند ویروسی به نام کرونا در همه جا خانه نموده، با این حال بهتر است در هنگام خرید مراقب...

7 فروردین 1400

رئیس پلیس راهور خبر داد: احتمال تغییر شرایط ترددهای نوروزی خبرنگاران

رئیس پلیس راهور ناجا تکلیف مردم برای رفتن یا نرفتن به سفرهای نوروزی را تشریح کرد و افزود: ممکن است با افزایش یا کاهش شهرهای قرمز شرایط تردد تغییر کند.

5 فروردین 1400

بارش برف و باران و کاهش دما ، از سفرهای برون شهری خودداری کنید

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نارنجی رنگ با اشاره به بارش برف و باران و کاهش دما تا 12 درجه سانتیگراد نسبت به تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی، خودداری از سفرهای برون شهری و ممانعت از صعود کوهنوردان توصیه کرد.

4 فروردین 1400

معرفی میتسوبیشی asx و ویژگی های مهم این خودرو

میتسوبیشی asx یک خودروی کراس اور کامپکت به شمار می رود و از نظر جثه در ردیف محصولات کراس اور نسبتا کوچک قرار می گیرد. با توجه به افزایش اقبال خریداران به محصولات کراس اور، میتسوبیشی asx رقبای فراوانی را در بازار خودروی ایران بر گرد خود می بیند....

15 اسفند 1399

حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!

به گزارش خبرنگاران، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی روز جمعه به مصاف هم می فرایند و این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حائز اهمیت است. از یک سو آبی پوشان در صدر جدول قرار دارند و فاصله آنها با تیم های تعقیب کننده به حداقل رسیده...

14 اسفند 1399

خبرنگاران اصناف فارس 29 و 30 آذرماه از ساعت 18 تعطیل هستند

شیراز-خبرنگاران- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: فعالیت تمامی اصناف به جز واحدهای صنفی ضروری در روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذرماه 99 از ساعت 18 در سراسر استان تعطیل خواهد بود.

2 بهمن 1399

فورد نسخه ای فراتر از مک - ای را معرفی کرد

موستانگ مک-ای GT سریع ترین نسخهٔ این کراس اوور الکتریکی محسوب می گردد اما حالا فورد نسخهٔ حتی قوی تر و سریع تری از مک-ای را معرفی نموده است.

10 دی 1399

نسل جدید هوندا سیویک؛ انتخاب اول جوانان

فرم ماشین نسبت به قبل تغییر زیادی ننموده، اما طراحان هوندا در واکنش به انتقاد ها از نسل پیش، ظاهر سیویک را به سلیقه عمومی نزدیک تر نموده اند. هوندا همچنین فراوری مدل کوپه دو در سیویک را هم به خاطر فروش کم متوقف می نماید و نسل جدید را تنها در فرم سدان و...

9 دی 1399

درآمدی بر صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش

تهران (پانا) =- مقالات مرتبط با صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش مورد بررسی و تحلیل قرارگرفت . از جمله این مقالات تحقیقات پزشکی در خصوص کفش، درآمدی بر صنعت چرم و صنایع مربوط به رعایت اصول ارگونومی در کفش های طبی، ویژگی و معیارهای کفش...

26 آذر 1399

رحمتی از غیبت 4 بازیکن شهرخودرو مقابل ماشین سازی اطلاع داد

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد با بیان اینکه امیرحسین نعمتی، ابوذر صفرزاده، امیر جعفری و اسدآبادی در بازی با ماشین سازی حضور ندارند، گفت: شناخت چندانی از این تیم نداریم.

14 آذر 1399
تعداد: (77)