مهم ترین فرصت سرمایه گذاری صنعت لرستان در حوزه سنگ است

به گزارش وبلاگ گربه، خبرنگاران/لرستان یک دکترای اقتصاد گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بخشی از مشکل اقتصاد استان را برطرف می نماید.

مهم ترین فرصت سرمایه گذاری صنعت لرستان در حوزه سنگ است

مسعود سعادت مهر در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ گربه گفت: مهم ترین اولویت های سرمایه گذاری در لرستان در بخش گردشگری است، چراکه این استان با وجود جاذبه های تاریخی، طبیعی، آب و هوای مناسب، بهره مندی از کوه ها، رودخانه ها و آبشارهای فراوان زمینه جذب گردشگران را دارد.

وی اظهار کرد: اگر در حوزه گردشگری لرستان سرمایه گذاری انجام گردد به صورتی که سرمایه گذاران طی قراردادهایی با دولت مراکز تفریحی را اجاره نموده و در آنجا اقدام به سرمایه گذاری برای جذب گردشگر نمایند، بازدهی بالایی نصیب گردشگران خواهد شد و اوضاع اشتغال در استان بهبود می یابد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه پیغام نور لرستان ادامه داد: از آنجا که در لرستان نیروی کار فراوان و بیکار وجود دارد که حاضر هستند با دستمزدهای بسیار پایین کار نمایند و از طرفی نیز در بخش کشاورزی به نیروی کار بیشتری احتیاج است تا سرمایه، لذا سرمایه گذاری در بخش کشاورزی لرستان نیز بازدهی بالایی دارد.

وی یادآور شد: مهم ترین فرصت سرمایه گذاری در صنعت لرستان در حوزه سنگ است، با توجه به وجود معادن سنگ در این استان به ویژه در شهرستان دورود، سرمایه گذاران می توانند در این بخش سرمایه گذاری نمایند.

سعادت مهر گفت: سنگ لرستان به کشورهای مختلف ازجمله ایتالیا صادر می گردد و در آنجا با تکنولوژی پیشرفته روی این سنگ ها کار شده و با قیمت چند برابر به کشورهای دیگر وارد می گردد و حال اگر بتوان این تکنولوژی را به استان و کشور وارد کرد، می توان از این سود چند برابری بهره برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهم ترین فرصت سرمایه گذاری صنعت لرستان در حوزه سنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین فرصت سرمایه گذاری صنعت لرستان در حوزه سنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید