واعظی: به مهربانی و انسانیت شما افتخار می&zwnjکنیم

به گزارش وبلاگ گربه، تهران (پانا) - رییس دفتر رییس جمهوری در واکنش به اقدام انسان محبت آمیز یک راننده تاکسی اینترنتی در نگرفتن کرایه از پرستار بیماران کرونایی، نوشت: هموطن گرامی جناب آقای مکوندی به قلب عظیم شما، مهربانی بی حد و حصرتان و به انسانیتی که از تک تک واژه های شما می جوشد، افتخار می کنیم.

واعظی: به مهربانی و انسانیت شما افتخار می&zwnjکنیم

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: هموطن گرامی جناب آقای مکوندی به قلب عظیم شما، مهربانی بی حد و حصرتان و به انسانیتی که از تک تک واژه های شما می جوشد، افتخار می کنیم.

رییس دفتر رییس جمهوری اضافه کرد: وجود انسان های نازنینی مثل شما، همان پنجره ای است که نورِ امید و خوشبختی را به آینده این مرز و بوم می تاباند پاینده و سلامت باشید.

آقای مکوندی راننده یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی است که پس از خاتمه یکی از سفرهای خود، در تماس با اپراتور شرکت مذکور درخواست می نماید که کرایه ای که از حساب کاربری مسافر کسر شده است، به حساب او بازگردد؛ آقای مکوندی علت این درخواست را این گونه مطرح می نماید که ایشان (مسافر) پرستار بخش کرونا هستند و من از پرستارانی که در بخش کرونا کار می نمایند کرایه نمی گیرم؛ ایشان آنلاین پرداخت کردند و من می خواهم که این کرایه را برگردانم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "واعظی: به مهربانی و انسانیت شما افتخار می&zwnjکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: به مهربانی و انسانیت شما افتخار می&zwnjکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید