ویژگی های گوشی وان پلاس 8 تی لو رفت

به گزارش وبلاگ گربه، شرکت وان پلاس در تدارک عرضه گوشی جدیدی به نام وان پلاس 8 تی است و روز گذشته برای اولین بار اطلاعاتی در مورد این گوشی در اینترنت منتشر شد.

ویژگی های گوشی وان پلاس 8 تی لو رفت

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایرانبه نقل از اسلش گیر، این گوشی یکی از گوشی های میان رده شرکت وان پلاس است و به نظر می رسد با هدف جلب نظر کاربرانی عرضه می شود که نمی توانند مبلغ زیادی برای خرید گوشی های گران قیمت هزینه کنند.

در مورد زمان عرضه این گوشی هنوز خبر دقیقی در دست نیست، اما منابع مطلع می گویند وان پلاس آن را در 14 اکتبر در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد. از جمله کشورهایی که این گوشی قرار است در آن عرضه شود، می توان به هند اشاره کرد که یکی از بازارهای بزرگ عرضه گوشی های میان رده محسوب می شود.

در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون 865 با نرخ تازه سازی صفحه 120 هرتز استفاده شده است. گفته می شود این گوشی دارای نمایشگر 6.55 اینچی با دقت 1080 در 2400 پیکسل، دوربین های چهارگانه 48، 16، 5 و 2 مگاپیکسلی، 8 یا 12 گیگابایت رم به انتخاب مشتری و باتری 4000 میلی آمپری است.

وزن این گوشی تنها 180 گرم و ابعاد آن 160 در 72.9 در 8 میلیمتر است. گوشی یادشده امکان نصب دو سیم کارت را دارد و سیستم عامل آن اندروید 11 است.

منبع: اقتصاد ایران

به "ویژگی های گوشی وان پلاس 8 تی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های گوشی وان پلاس 8 تی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید