ربیع خواه 13.5 کیلومتر مقابل شهر خودرو دوید

به گزارش وبلاگ گربه، ایران ورزشی - پرسپولیس در مشهد باخت. به زعم بسیاری از رسانه ها، پیشکسوتان و کارشناسان، این بازی کم نقص ترین و به عبارتی بهترین نمایش پرسپولیس در شش هفته ابتدایی فصل، تحت نظر کادر فنی جدیدش بود.

ربیع خواه 13.5 کیلومتر مقابل شهر خودرو دوید

بعد از این مسابقه اما ارائه یک آمار عجیب از سوی گابریل کالدرون موجب شگفتی رسانه ها شد. کالدرون گفت: شرایط فیزیکی تیم ما از همه تیم های لیگ قهرمانان اروپا بهتر است. آن تیم ها در مجموع 118 کیلومتر در یک بازی می دوند اما تیم ما 120 کیلومتر می دود.

کالدرون به آمار دوندگی بازیکنانش در بازی با شهر خودرو استناد نموده و بر اساس این آمار حرف می زند. آماری که توسط جی پی اس هایی که تن بازیکنان بوده استخراج شده و در اختیار کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته است. قرار بود کالدرون دیروز این آمار را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارائه دهد تا ثابت کند برخلاف آنچه در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شده مدل بدنسازی پرسپولیس در پیش فصل مسئله ای نداشته و تیم کالدرون از لحاظ فیزیکی و آمادگی جسمانی سرحال است.

بر اساس آمار کالدرون در این مسابقه هر 10 بازیکن اصلی پرسپولیس (غیر از دروازه بان که دوندگی ندارد) بیش از 10 کیلومتر دویده اند که این آماری شگفت انگیز به حساب می آید. طبق این آمار محسن ربیع خواه با 5،13 کیلومتر دوندگی بیشتر از تمام همبازیانش دویده، شش بازیکن دیگر بالای 11 کیلومتر و سه تای دیگر بیش از 10 کیلومتر دویده اند که آمار عجیب و غریبی به نظر می رسد.

همچنین طبق آمار کادر فنی پرسپولیس بشار رسن بیشتر از همه بازیکنان سرعتی دویده و استارت زده است. این هافبک عراقی 94،1784 متر دوندگی سرعتی داشته و بعد از او نیز ترابی، امیری و نعمتی بالاترین آمار را در این آیتم داشته اند و عجیب تر اینکه ربیع خواه هم با 88، 1526 متر دوندگی سریع نفر پنجم است. طبق آمار جی پی اس های پرسپولیس 10 بازیکن اصلی این تیم و سه بازیکنی که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته اند در مجموع 67،120 کیلومتر دویده اند که میانگین 6،12 کیلومتر دوندگی برای هر بازیکن را نشان می دهد. همچنین طبق آمار ارائه شده از سوی کادر فنی پرسپولیس این بازیکنان در مشهد در مجموع 83،14921 متر دوندگی سرعتی داشته اند.

منبع: ایران ورزشی

به "ربیع خواه 13.5 کیلومتر مقابل شهر خودرو دوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه 13.5 کیلومتر مقابل شهر خودرو دوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید